duminică, decembrie 02, 2007

...zic


Am fost în Taclale şi ne-au enervat nişte tipi care s-au aşezat la masă cu noi deşi noi insistam că "marş la căcat"; îi ziceau lu Paca "eşti sexi".
Orice om normal, văzând expresia feţei lu Paca într-o zi oarecare, nu încearcă să se bage în sufletu ei, cu atât mai puţin să o agaţe. Dar azi nu era o zi oarecare, azi Paca era prost dispusă! Deci eu mă distram văzându-i faţa lu Paca şi aşteptând cu nerăbdare să se ridice şi să-l pocnească pe unu dintre ei.
Erau beţi, stresanţi şi idioţi. Aveau peste 30 de ani şi încercau să ne agaţe pe mine, Paca şi George. I-am invitat politicos să plece, după insistenţe şi înjurături au dispărut şi le-am dorit să moară-n chin şi-n cancer ;;) După m-am răzgândit, le-am dorit să fie luaţi de poliţie, duşi la puşcărie şi sodomizaţi. Surprinzător, a apărut poliţia şi i-a găsit bătându-se. Nu ştiu ce au păţit. Sper că acum sunt ei agăţaţi de nişte tipi gen. Mă simt mai bine acum :)


În rest, protest.
Proteeeeestez, nu îmi convine.

2 păreri:

Constantin on 3 decembrie 2007 la 23:55 spunea...

Intrebare capcana: Cum atzi ajuns la masa cu ei?:)

Irina on 4 decembrie 2007 la 10:09 spunea...

a venit unul dintre ei si ne-a intrebat daca-l stim pe matrix. "nu"
peste 5 minute vine cu inca unu si se aseaza la masa noastra "mai sunt mese libere" "si ce?" "mutati-va" "nu" "mars!" ....etc ;;)

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino