marți, decembrie 25, 2007

Feliz Navidad


Cadou frumos sub creanga-brad-wannabe.
Deşi primit acum două zile... ehh...Aud din ce în ce mai multe persoane plângându-se de chestia asta. Cadouri din obligaţie. Deşi iniţial am vrut să le zic tuturor "nu vă obligă nimeni"... nu e chiar aşa. Peeeentru că... persoanele apropiate aşteaptă cadouri de Crăciun. Aşa cum aştepti şi tu, cum aştept şi eu. Aşa se bucură şi ei, cum te bucuri tu, cum mă bucur eu :D Am întâlnit azi un tip disperat, nu ştia ce să-i cumpere prietenei lui. Era foarte supărat, zicea că e o tâmpenie, că e frumos să faci cadouri când simţi nevoia, când vezi ceva într-un magazin şi zici "E pentru ea", fără nici o ocazie, doar pentru că vrei. Sunt de acord. Mă gândisem la un moment dat să îmi conving apropiaţii să renunţăm la cadouri de sărbători... Daaar, neah, nu-mi plac nici sarmalele, brad n-am, unde-ar mai fi Crăciunul? :)

Până atunci Crăciun fericit, dacă ştiţi ce sărbătoriţi, dacă aveţi ce să sărbătoriţi, de fapt :)
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino