miercuri, decembrie 19, 2007

it`s a happy-hipo-holiday


imi iau vacanta. daca pamantul s-ar invarti in jurul meu, as crede ca e o conspiratie pentru a-mi strica craciunul. dar nu-i asa. eu am o problema, eu o sa o rezolv. pentru ca pana si floricelele si ponei mi se par dezgustatoare, pentru ca nu vreau sa intoxic cu emuisme, pentru ca am re-descoperit insomnia. pentru ca si la capitolul coerenta stau prost.



honey, liber.

2 păreri:

hybrid4u on 20 decembrie 2007 la 22:27 spunea...

dudette... mania cadourilor de craciun te-a cuprind.
iesi in oras. vezi emo. cadouri de kkt. multe alegeri. multi prieteni. aglomeratie. horror.
ghici ce?
vine revu.
ce faci?

Ligia on 21 decembrie 2007 la 21:56 spunea...

ce sa fac...greva

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino