joi, decembrie 13, 2007

Nu există idoli, lăsaţi muzica să vorbească...:-"


Azi, semizeul, cel pe care-l iubeam de 11(!!!!!) ani, m-a dezamăgit.

Acum mai bine de-o lună Mitzu (Pantera) ne-a dat marea veste: concert Viţa de Vie în Taclale. Omgomgomg, Adi Despot de scena de 15cm?... în Taclale cel mic? Aproape de noi? Cel mai frumos cadou de Crăciun!!!

Am fost fane fidele, am luat biletele 001 (eu!!! eu!!!) şi 002. Daaar, odată cu trecerea timpului, au apărut nişte probleme. Şiii anume...
Azi dimineaţă în jurul orei de... 11? mă suna Mihai.
"Bă Irina, mâine seară la concert nu avem voie să fumăm."
"Ce mă?!?!?!"
Da. Se pare că d-nul Despot nu vrea fum. Ok, are dreptate, 300 de oameni, peste 200 fumători. Taclale. Deci aer 0. Daaaar de aici până la "nu mai cânt dacă se fumează" e cale lungă. În primu rând, de ce căcat vine el marea vedetă în Taclale, ultima bodegă (inimoare Taclale)? Dar... fie... vine. De ce căcat se vinde un număr de bilete de două ori mai mare decât numărul persoanelor care încap în bar?
Ahhh şi de la 6 la 8 barul va fi închis. Probă de sunet cu uşile închise 8-|

Plănuiam să fac poză cu el. Presimt că va sta izolat, eventual cu nişte namile în juru lui. Va cânta
doar piese de pe noul album (pe care n-am avut curiozitatea să-l ascult), după care va pleca (printr-o ieşire subterană sau va fi dărâmat un zid pentru el, nu ştiu).
Bleaaa! am aşteptat prea mult concertu ăsta.

Nu-i nimic, vine Nicu Alifantis pe 22 în Phoenix :D


*later edit*
Toate informaţiile eronate sunt de la Mihai (Prib, Puştiu, Mamulea). Îmi cer scuze. Aruncaţi cu pietre-n el.
Şi n-am zis că vinde Despot biletele. Dacă aşa se-nţelege... scuuuze...
Şi n-a stat izolat, n-a fost apărat de namile.

4 păreri:

LittleBro on 14 decembrie 2007 la 00:13 spunea...

mai bine asa, poate din cauza aerelor de vedeta pe care pana acum nu le vedeati vor mai scapa cateva banci din taclale fara sa se umfle de la anumite scurgeri pe care le produceti cand il vedeti

Anonim spunea...

dacă adi nu e fumător, e totuşi posibil să-l deranjeze fumul...
eu sunt nefumator convins (nu am fumat niciodată) şi dacă stau câteva ore în fum abia mai pot să vorbesc. bănuiesc ca să cânţi e ceva mai greu... :|

boboque on 15 decembrie 2007 la 02:00 spunea...

din pacate am citit prea tarziu,adica deja a fost concertul... dar poate mai citeste careva si ramane cu impresii aiurea. deci,lamuriri:

- in primul rand,domnul mitzu nu a vrut fum.si bine s-a gandit. nici eu nu vroiam fum. daca ai mai fi trecut pe la un concert civilizat, vedeai ca asa se face.
- biletele s-au vandut in taclale,nu le-a vandut despot.
- de la 7 la 8 a fost curatenie,nu proba de sunet.despot manca la ora aia.

Şerban on 18 decembrie 2007 la 21:30 spunea...

si in al patrulea rand, ce a uitat boboc sa zica - nu se merge la nicu alifantis in phoenix pe 22, se merge tot in taclale, ca fac niste baieti coveruri. hai ca-s tineri si au nevoie de sprijinul vostru!

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino