vineri, decembrie 07, 2007

te uită cum ninge Decembre...


Boboc scrie de luna asta, Ionte scrie, Paca scrie, half.moon a scris şi ea...

Iarna e deprimantă. Half.moon zice că nu poţi fi party people când e frig afară. Eu cred că luna Decembrie e lună de iubit. Da, şi pentru că e frig afară şi e frumos să fii încălzit de cineva... Dar sărbătorile, agitaţia, bucuria, zâmbetele, cadourile, friptura, cozonacu, vinu, toate astea sunt mai frumoase dacă ai cu cine să le împarţi.

E plăcut să fii înconjurat de prieteni, să ierţi, să-ţi ceri iertare, să ai conştiinţa împăcată. Eventual să ai şi jumătatea lângă tine, aşa e cel mai frumos.
Şi familia...? Nu ştiu, nu vreau, lăsaţi-mă să mă bucur de sărbători.

Aştept de mult luna asta. Motivele s-au schimbat de multe ori pe parcurs, dar au existat mereu.
Acum nu vreau Crăciunul (decât pentru party :-"), vreau vacanţa. Vreau şi Crăciunul pentru că îmi place agitaţia aia, căldura, scorţişoara şi cadourile. Cadourile... îmi plac, îmi place să primesc cadouri, îmi place să fac cadouri. Dar vrea neapărat să fac cadouri perfecte. Urăsc căutarea cadourilor perfecte.

Cea mai frumoasă parte a lunii decembrie, a sărbătorilor, e că toată lumea vine acasă... Că petreci timp cu oamenii pe care, în timpul anului, nu îi vezi, cel puţin nu atât de mult cât ţi-ai dori... Eu, de exemplu, îi aştept cu nerăbdare pe Mihai, Boboc, Ionte şi ...şi... şiiii .... ;;) pe jumătate :-"...



Şi daaaa, anul ăsta voi fi din nou Doamna Crăciun :D

2 păreri:

boboque on 7 decembrie 2007 la 12:42 spunea...

WHHP

hybrid4u on 7 decembrie 2007 la 23:28 spunea...

santa does exist :D

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino