sâmbătă, decembrie 01, 2007

geeks blog meet


fara prea multa tragere, am fost. spun fara prea multa tragere pentru ca am asistat(inactiv, din cauza conjuncturii) la prima astfel de intalnire de unde am plecat cu capul mare si plafonata in gand pe aceeasi experesie: "DUUOOAMNE!!11oneoneeleven-hhhh".

totusi, ma prezint in club phoenix, cu o oarescare intarziere previzibila. instantaneu, ma frapeaza imaginea celor douaj` de mese lipite in linie dreapta, oamenii pe bisericute, care cum se cunosteau, si trei figuri mature. ii gasesc pe ai mei, ma asez si observ ca toata lumea vorbeste despre acelasi lucru: proasta organizare si imposibilitatea de a purta un dialog cu o persoana aflata la mai mult de doua locuri distanta. organizatorul, nicolescu , injurat din toate partile, gaseste solutia: vom face schimburi de locuri pentru a socializa. bun, hai, ma mut.

dau peste niste oameni vorbareti, hibrida si ah! ce-am uitat cum o cheama, caut printre bloguri poate are poza, se leaga discutia(neprofesonista, dar pe tema intalnirii). se striga catalogul, apoi apare cel al carui blog era scris cu litere boldite in lista, bobby voicu; pana aici a fost. cu toate ca am incercat sa-i urmaresc ideile, sa ma prind ce il intrebau ceilalti si sa fiu atenta, m-am pierdut printre termenii tehnici. buuuuuuun. ma mut iar. aceeasi situatie. prind o frantura accesibila, spunea cineva ca in scris nu iti poti exprima ideile, sentimentele bla bla ca in irl(pentru ca stiu). ii soptesc lui littlebro ca pentru asta au fost inventate emoticonurile, rade de mine, ma mangaie pe cap si se intoarce la ai lui.

dar! am aflat ca, in ciuda parerii generale, blogul nu este(ar trebui sa fie), neaparat, un jurnal online, asta se intampla de un an si jumatate incoa`, ca la inceputuri(nu am retinut nr de ani) existau ft putini bloggeri, ca blogspotul pica intr-o veselie, ca blogurile nu e necesar sa fie tematice, ca blogosfera romaneasca este cu trei ani in urma fata de blogosfera...am uitat, ca toti adolescentii-bloggeri au avut intai ym, porma hi5 si porma blog(true), peste un an ne vom muta cu totii de pe blogspot pe...uhm(iar am uitat) si ca "imho" inseamna "in my honest opinion" in limbaj geek. nu am fost in stare sa raspund la intrebarea "deci, ligia, ai aflat care e secretul unui blog de succes?" decat evaziv( "nup, nimeni nu-l impartaseste....") si am zambit la "ce insemana sa fi blogger?".

sunt oameni care investesc atat bani, cat si timp, sentimente in blog, care au cunostiinte generale despre fenomen si care merita intr-adevar decoratia "blogger". alaturi de citit, muzica, impletit bratari si preparat budinca, blogul va ramane, pentru mine, si el in stadiul de hobby...

4 păreri:

Anonim spunea...

IMHO = Im my humble oppinion :)

Irina on 2 decembrie 2007 la 12:37 spunea...

e clar cat de atenta ai fost :-"

Constantin on 3 decembrie 2007 la 23:52 spunea...

este ca nu putem sa ne numim blogeri?:D.....Nu spun parastas de lesbiene cum a zis un prieten dar blogmeetu a fost ceva foarte ciudat dar fiind ciudat e si fascinant.......Cei "frumos" e fad draga mea.......Macar a fost interesant:)

Constantin on 3 decembrie 2007 la 23:53 spunea...

Ce postura de dreptzi are flower in the sun:)))....scuze da trebuia sa fac si remarca asta.....

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino