sâmbătă, decembrie 01, 2007

imho


( nup, n-am prins partea aia :) )
A scris half.moon, da' scriu şi eu.
Spre deosebire de ea care din primu moment "neah, nu merg, nu-i fun, de ce", eu eram tare curioasă. Aveam... nişte aşteptări.
Ajung. Văd o masă mare (mesele alea lipite). Ei sunt! Îi văd pe Littlebro şi Nemo (pupici roz şi paaaace >:D<) , mă duc zâmbind la ei, alea alea. Ajung la masă, văd un om care se agita pe-acolo (aflu ulterior că e marele Nicolescu), şi o maaaare de oameni... uhm... de adulţi! Foarte bine, sunt nerăbdătoare să socializez. Buuuuun... iau un pepsi, aprind o ţigară. Fac poze cu aparatu lu Nemo (mersi că m-ai lăsat să mă joc cu aparatu tău Saaaava), apare foaia de prezenţă, fac un cerculeţ în jurul nostru... şi aştept... şi aştept... "şi tot aştept să mi se-ntâmple ceva" cum s-ar zice ( dar vai ce nu-mi plac mie OCS :( ). Nimic! Oameni pe bisericuţe... Toţi dând vina pe organizator... dar nimeni încercând să faca ceva. Ne oferim eu şi Păcutza să ne mutăm în celălalt capăt şi vin în locu nostru Vanessa şi cu încă o fată. Oamenii la care am ajuns vorbeau despre prezervative, sex şi gay. Oooook... ajungem într-un final la bloguri.
"Care-i blogu tău?" "blabla" "Nup, n-am auzit de tine. Nici de tine. Nuuuuu, nimic... :("
Ajung să vorbesc cu Hybrid despre fotografie, cu Andu despre bloguri-jurnal, cu tipu din dreapta mea despre hi5 şi despre cum - zice el - blogurile cu... ştiri sunt cele mai bune. Ne "întrerupe" strigarea catalogului ( când Bobby Voicu ne-a zis că îi place numele blogului. ne-am prins şi de ce ;;) ), facem cu mâna prietenos. Ne întoarcem la discuţie. Zic oamenii într-un final "voi sunteţi alea cu blogu hippie" "ce e hippie la blogu nostru?!" (da, aveam semnu păcii la gât :-"). Vine la noi din nou marele Bobby Voicu şi începe o discuuuţie... din care nu înţelegeam aaabsolut niiimic... tot ce-mi amintesc e că l-a lăudat pe zoso...
Îmi apare bărbatu, e luat la întrebări "ai blog, ai blog?", la un moment dat "fugim" la Păcutza şi la al ei bărbat...

the day's divinity?
Mi-am dat seama că nu ştiu cine e Bobby McGee.

©wikipedia

"Me and Bobby McGee" is a song written by Kris Kristofferson and Fred Foster, originally performed by Roger Miller, but best remembered for Janis Joplin's cover of the song, recorded a few days before her death in October 1970. [...] In the original version of the song, Bobby is a woman; Janis Joplin, who was a lover and a friend of Kristofferson's from the beginning of her career to her death, changed the gender and a few of the lyrics in her cover. It was the last song she recorded before her untimely death. Kristofferson states he did not write this song for her, but the song is associated with her. Especially, he has said, in the line, "Somewhere near Salinas, Lord, I let her slip away."
Na.


şiiiii.... cu dedicaţie pentru Ligiutz ;;) nu mă omorî :))

5 păreri:

Pacutz on 2 decembrie 2007 la 15:06 spunea...

lu` winnie ii sta bine in poza aia :">

Irina on 2 decembrie 2007 la 15:13 spunea...

stiiiiiiiiu ;;)

Anonim spunea...

http://andu.haipa.ro/2007/12/02/o-satra-nedefinita/ Reactii de la intalnire

Constantin on 4 decembrie 2007 la 00:02 spunea...

Amuzant postu asta.......Cik ce e hippie la blogu vostru?:)))).....Janis joplin,flowerpower chestii...Oricum nu ma prind daca va place sa fitzi hipiotzi de ce va feritzi sa recunoastetzi ca estetzi:P.....Pielea mea...Mie imi place sa fiu enervant si recunosc...Sunt enervant......Si apropo...De bobby brown a lui zappa ai auzit?;)

Anonim spunea...

Spot on with this write-up, I honestly think this site needs far
more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for the advice!
Also see my web site: making money on the internet

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino