joi, decembrie 27, 2007

Placebo


Încercând să îndes (încă) o sticlă goală de Cola în birou, am găsit una din puţinele reviste cumpărate de mine în ultimii doi-trei ani. Nu, nu era FHM. Era revisat "Sunete", cumpărată acum fix un an din Braşov de la "House of Music". Ediţie specială doar despre Placebo... Placebo, una din formaţiile mele preferate. Nu ştiu prea mulţi oameni fani Placebo. Nu le convine vocea, nu le convine solistul homosexual ...diverse!



De fiecare dată când e undeva o melodie Placebo şi încep să o fredonez primesc întrebarea "Îţi plac?" însoţită de o grimasă. Şi când mi-am luat revista respectivă am primit priviri strâmbe de la oamenii cu care eram. Nu mi-a păsat! Daaar atunci când au luat-o şi au vrut s-o arunce pentru că "Placebo e de căcat" m-am cam supărat.
Au fost prin 2006 dacă nu mă-nşel în Bucureşti. N-a fost mediatizat cât ar fi trebuit, adică eu am aflat în ziua concertului sau chiar cu o zi după... şi asta pentru că eram întâmplător în Bucureşti şi am văzut nişte postere... Mă rog, poate a fost o întâmplare să nu văd eu nimic la TV, nici un afiş prin oraş, nici o reclamă pe net... Daar e totuşi dubios...

După o perioadă lungă, în playlistu meu e mult Placebo. Nu ştiu exact de ce, dar uitasem cât îmi plac... :)

1 păreri:

Pacutz on 27 decembrie 2007 la 23:37 spunea...

cateva melodii sunt ok...

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino