sâmbătă, decembrie 01, 2007

(another) Friday night


Nu mai dorm cu Paca. Doar noi două zic.
Paca doarme zgomotos. Nu sforaie foaaarte tare, dar scoate nişte zgomote ciudate.
Şi, de parcă n-ar fi de ajung că am fost trezită periodic de câte un ...ţipăt?... am mai şi aodrmit pe la 4 că, deh, suntem nebune şi avem prea multe probleme existenţiale.
Dar, surprinzător, de data asta am evoluat de la "Satana are păduchi".
După o zi relativ fun (souvlaki, Fish, casă Paca), seara a fost tristă şi genială în acelaşi timp! De ce tristă? Că am fost în rockotecă şi fiecare a stat cu bărbatu'. Unde-s, frate, nopţile - nu neapărat în Nord - cu bătură şi femei, "la dracu cu toţi bărbaţii"?! Şi ne-am întors acasă cu zâmbete penibile pe faţă, după care am disecat fiecare cuvânt spus în seara aia, am blestemat fiecare femeie care s-a uitat prea insistent la ei (să fie legate de un copac şi biciuite, să le omorâm cu pietre, să le jupuim, să le spânzurăm în piaţa publică, să aducem un vulture să le ciugulească ochii şi toate cele...) şi am visat la un viitor frumos cu... ei ;;)
Dar, hei, nu mă plâng de nimic, seara/noaptea a fost tare frumoasă ;;)
Vă întrebaţi unde a fost half.moon în tot timpul ăsta? Evident cu bărbatu :D

Acum aştept(ăm) cu nerăbdare să mergem aici.

Tocmai ce mi-am amintit că e 1 decembrie, ziua României, alea alea. Azi noapte zbura pe-acolo un steag, parcă am auzit şi nişte melodii naţionaliste. Şi puţin Altar ..."bine ai venit în România... la noi s-a inventat prostia..." :-" De ce atâta agitaţie nu înţeleg.
Peste-o săptămână (8 decembrie) se merită să sărbătorim. Ştiu că nu ştiţi >:p
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino