vineri, decembrie 21, 2007

recomandări


half.moon m-a lăsat singură. Bineeeee...

Aş fi anunţat mai din timp, dar, din păcate, am aflat târziu.
  • azi, în Club Nord (funny), intrare gratis, shot de pălincă moca la intrare, preţuri speciale (tărie şi cocktailuri 4 lei, Bergenbier 3 lei, Becks 3.5 lei)
  • mâine în Taclale concert Super Massive - parcă. Sună bine oricum; coveruri după Radiohead (!!!!!!), Muse, Incubus, Stereophonics, Coldplay şi multe altele. Mergem, mergem. Intrare 5 lei.
  • tot mâine în Phoenix concert Nicu Alifantis. Aşteptam concertu ăsta de mult, iubesc muzica omului ăstuia. Dar 28lei intrarea...? N-am, mă, n-am (şi nu, mama nu vrea să mă sponsorizeze).
  • poimâine în Phoenix karaoke! Ce să cânt, ce să cânt? Nobody's wife, I'm easy sau Faith? Cu Paca voi cânta Narcotic. Pe half.moon tre s-o conving să cânte cu mine Like a Virgin. Ea speră să cânte cu Mihai. Intrarea sper că a rămas 8lei
Deci party!!!! ( chiar aşa, vreun party de Crăciun pe undeva? ;;) )

Leapşa de la Hybrid:
Spune 3 expresii pe care le folosesti aproape in fiecare zi, nu pentru ca vrei neaparat, ci pentru ca trebuie.
Simplu!
"Are cineva o ţigară?", că, deh, se termină.
"Mă enervezi!", în fiecare zi mă everează cineva.
"Unde mi-e mobilu?!" (sau portofelul, cheile etc) Da, sunt o persoană dezordonată. Neatentă.

Să dau mai departe...? Biiiine... Chris şi Paca.
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino