marți, decembrie 04, 2007

If it feels good and doesn't hurt anybody, just do it!


Ăsta e un fel de răspuns la un comentariu.

"Oricum nu ma prind daca va place sa fitzi hipiotzi de ce va feritzi sa recunoastetzi ca estetzi:P....." mă-ntrebi tu...

Păi... e simplu. Nu e vorba de asta, nu te gândi că mi-e ruşine de faptul că sunt ecologistă, pacifistă, fană Janis Joplin, obsedată de floarea soarelui, că port ii, fuste lungi înflorate, brăţări din aţe - făcute de mine -, semnul păcii la gât, codiţe vesele şi alte chestii de genul...
Problema e că eu înţeleg mult mai mult de atât din hippie. E un stil de viaţă, nu numai un stil vestimentar, înseamnă să faci nişte chestii, nu doar să crezi în ele.
Hipioţi inimioare inimioare! De ce? Pentru că hipioţii credeau în nişte chestii (ft frumoase de altfel, iubire, pace şi libertate, ce poate fi mai frumos?!) şi nu vroiau decât să fie lăsaţi să trăiască după regulile lor, nu făceau rău nimănui, nu vroiau bine doar pentru ei, ci pentru toată lumea.
Plus egalitatea. Iubirea, toleranţa, Să-i accepţi pe cei din jur aşa cum sunt, să se simtă liberi să facă tot ce simt, să fie cine vor să fie, fără să îi judeci... Culoare, sex, religie... Detalii :-j
Societatea nu ne lasă să facem ce vrem, când vrem, cum vrem... Societatea ne îndoctrinează, bani bani şi iar bani... Deci slujbă că ai nevoie de bani. Deci vinde-ţi sufletu şi corpu şi timpu şi viaţa, curvo!
Hipioţii respectau restul oamenilor. Şi, nu numai atât, respectau planeta. Da, planeta pe care voi vă pişaţi (Nemo, te-am văzut în Nord cum te pişai pe un perete, aia-i planeta mea, nemernicule!). Erau vegetarieni şi se drogau. Şi ce, mă?De-aia nu mă consider eu hipioată, că înseamnă mult, mult mai mult decât sunt eu. Aş putea să zic că, de asemenea, eu mă epilez, mă spăl, nu locuiesc într-un copac şi nu mă cac în pungi...
Dar asta nu înseamnă că îmi voi scoate semnu păcii de la gât când se iau de mine punkeri sau nazişti (ce răi sunt ei, mă :-") sau că nu o să îi mai cert pe cei care fac pipi pe pereţi (ştiu că n-are legătură, dar respectaţi-mi planeta) sau aruncă gunoaie pe jos.

Dar, hei, am făcut şi eu ceva bun :-" M-am plimbat prin Carrefour Orhideea cu un carton pe care scria "PACE" îmbrăcată aşa. Cu Paca de mână. Ha ha, Paca, ha ha.

6 păreri:

LittleBro on 5 decembrie 2007 la 00:41 spunea...

"Să-i accepţi pe cei din jur aşa cum sunt, să se simtă liberi să facă tot ce simt, să fie cine vor să fie, fără să îi judeci... Culoare, sex, religie... Detalii :-j"

sa`ti aduci aminte de asta si atunci cand asculti manele de la cocalarii din autobuz, sau, si mai bine, atunci cand unul dintre ei incearca sa te agate mirosind a parfum ieftin cumparat la litru si folosind apelative ca "pisi, ce frumoasa estem azi, nu vrei sa iesim la un suc". pana atunci... pace...

Pacutz on 5 decembrie 2007 la 08:36 spunea...

:)) si tot de asta sa-ti aduci aminte cand vin imbecili la tine in TACLALE sa te agate.
pupici.

Per on 5 decembrie 2007 la 11:28 spunea...

zi-mi un mare hipiot care a adus o mare contributie omenirii.

Irina on 5 decembrie 2007 la 17:38 spunea...

Gandhi? ;;)

Anonim spunea...

Iisus?:-"

Şerban on 7 decembrie 2007 la 19:56 spunea...

Mihai a zis "O MARE" contributie omenirii ;)

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino