luni, decembrie 24, 2007

doar durere topindu-mi liniştea


Doar ce-am ajuns acasă de la karaoke. Evident n-am cântat. Trebuia să cânt Faith cu Paca. N-a fost să fie! Dar a cântat ea cu George "Şi ce dacă"... A fost fun, destui oameni talentaţi, dar şi afoni sau doar prea beţi :D
"Zi-le Laur!!!!"

Am fost şi aseară în Taclale la concert, au cântat bine băieţii, Şerban i-a dat autograf pe ţâţe (biiiiine, nu chiar) lu Paca şi ea a promis că nu se va mai spăla. Am văzut-o pe-acolo şi pe Hybrid. Nişte probleme tehnice, daaar, ehhh... au cântat Creep, ft bine chiar :D

A început bine vacanţa. Peste 5 zile plec la munte. Prodigy anyone?

Stau şi mă gândesc la iarna trecută. Teoretic, era fix la fel. Concerte, petreceri, vacanţe la munte... Daaaar... parcă nu-i la fel. Nu mă mai bucur de lucrurile mărunte, vreau mereu mai mult, nu-i niciodată destul. Bine, rău?

Şi e totul mai intens, mai frumos, mai colorat, mai bun. Iarna a rămas vremea de stat în pat şi visat şi rememorat... melancolia, fericirea combinată cu tristeţe de care zicea Paca. Amintirile plăcute, regretele, remuşcările, visele împlinite, dorinţele care-au rămas, sentimentele care au murit, fantomele trecutului, conştiinţa încărcată... tot ce-am uitat voit sau nu parcă revine, aducând un zâmbet şi un "ce proastă eram" sau un oftat din suflet şi o lacrimă pe care o ascunzi şi de tine. Dar iarna trece, vine primăvara şi învii, îngropi totul la loc... Mai adunăm amintiri pentru la anu'... zâmbete şi lacrimi, stări, poveşti la care să vrem să ne întoarcem... sau nu?


 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino