miercuri, decembrie 12, 2007

...una de neuitat!


1. Urăsc zilele de miercuri (oare am mai scris despre asta?).
Luni e după weekend, încă mai zâmbeşti lunea că, deh...
Marţi... eşti cam sictirit, deja nu îţi vine să te ridici din pat (nici la 10-11 când mă trezesc eu)... dar te duci, suporţi, mai caşti, mai mp3 playeru, mai o visare...
MIERCURI. Scârbă. E miercuri, muriţi toţi, nu am chef azi, nu vă vreau azi. Lăsaţi-mă în pace. Şcoală? :))) Taclale! Absenţe? ANT, Mare Nostrum, cabinet medical, bunăvoinţa doamnei Ghinea... Joi... "E aproape vineri!!!!"
Vineri e weekend, deci party people.
Acum înţelegeţi?!

2. Se întunecă prea devreme. Ora ...15.20... Afară e lumină, relativ frig, dar ok, suportabil. 17.10... "bă, cât am stat aici, e noapte?". beznă totală. "căcat, am îngheţat, urăsc frigu".

3. Inspirată de Paca.

4.



The day's divinity
profa de geografie, d-na Dănilă aka Goldeneye: Mergeani, de ce ai întârziat atât de mult, unde ai fost?
Toni: Am fost să fumez.
*profei îi pică faţa, toată lumea râde isteric ţipând "bă man, ai coaie, respect"*
profa:
Nu e sănătos ce faci. Mai bine mâncai o prajitură.
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino