joi, noiembrie 01, 2007

carti vs. tv




suficient de bolnava sa stau in casa, dar insuficient pentru a nu ma misca din pat si a dormita, de trei zile incoace ma lupt cu o plictiseala cronica care m-a impins sa experimentez chestii gen urmarit seriale sau filme. am vazut un senzon din the war at home(actiunea se invarte in jurul unei familii tipice de americani cu copii adolescenti) si niste episoade din the 70s show(tot cu adolescenti) care m-au captat si m-au amuzat teribil vreme de ...ore-n sir. am stat cuminte si la filme, intre care candy si coffee & cigarettes(pe care le recomand)-din nou atipic mie care vad doua filme pe luna.

tot cu ocazia asta am descoperit dezamagita ca nu mai am tragere sa incep o carte, nu mai am rabdare sa citesc un capitol, doua pana sa prind actiunea si nici nu mai gasesc carti ale caror titluri sa ma incite sa le citesc...

imi lipsesc zilele in care pierdeam nopti la lumina televizorului(tras langa pat) cu frica sa nu ma descopere ai mei, plangeam de se udau paginile si se imprastia tusul si sfarseam trezindu-ma dimineata cu capul pe carte(uda de data asta din alte motive:p) si realizand ca nu mai stiu unde ajunsesem cu actiunea.... bucurati-va, acum sunt una dintre voi :(

2 păreri:

Anonim spunea...

cartile sunt MULT mai bune decat televizorul.

Anonim spunea...

hai karl may, hai jules verne, hai alexandre dumas

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino