miercuri, noiembrie 21, 2007

...în zadar


Mi-e dor de vremurile în care...
...nu îmi era frică.
...ţigările şi alcoolul erau libertate.
...aveam prea mult timp liber.
...nu căutam mereu ceva nou.
...(măcar credeam că) ştiam ce vreau.
...o masă la Mc Donalds mă făcea fericită.
...Taclale nu mă plictisea.
...majoritatea oamenilor nu mi se păreau inspizi, incolori (din păcate nu şi inodori)
...ştiam să fac brăţări :)
...făceam multe fotografii.
...citeam multe cărţi.
...nu mă uitam urât.
...roşeam.
...aveam un animăluţ de casă.
...credeam în multe chestii.
...ascultam Andre :))))
...Bayar era în Constanţa. Constanţa are nevoie de Bayar!
...mergeam în 4 ponei.
...făceam grătar pe plajă.

....şi multe altele pe care le-am uitat acum.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino