sâmbătă, noiembrie 17, 2007

say cheeeeeese


Am fost întrebată azi ce îmi place(ştiu că citeşti cu interes). Îmi place să desenez, să citesc, să cânt, să pictez, să fac poze, să mă plimb pe plajă, să am dreptate, să scriu, să câştig brichete, tricouri şi pachete de ţigări, să râd până mă sufoc, să mi se citească gândurile, să fiu departe de casă.

Îmi plac oamenii rârâiţi, zilele calde de vară, oamenii cu păr creţ şi/sau blond, partyurile bolnave, oamenii optimişti, tricourile largi, oamenii care sunt amuzanţi într-un mod inteligent, oamenii inteligenţi, oamenii care-s în stare să intre în capul meu, oamenii cu care mă înţeleg fără să fie nevoie de vorbe, vacanţele în Vama Veche, oraşele vii, ţigările, bărbaţii care sunt femini fără să fie/pară gay, floarea soarelui, pacea înţelegera şi iubirea ;;), emoţiile/sentimentele puternice, reveria şi pe Mani Neumann azi, nu ştiu de ce...

Şi pot să mai scriu multe. Sunt atât de multe chestii care mă fac să... zâmbesc măcar. Deaia zâmbesc mereu! Şi acum :)



*asta răspuns la ultimul post al lui half.moon*

2 păreri:

Pacutz on 18 noiembrie 2007 la 12:41 spunea...

"bărbaţii care sunt femini fără să fie/pară gay"

iar minti.

Irina on 19 noiembrie 2007 la 20:19 spunea...

come on! :))

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino