duminică, noiembrie 18, 2007

hihihi


I: Ce citeste o femeie pe o foaie goala?
R: Drepturile sale.

I: De ce adjectivul 'misogin' nu are si o forma la genul feminin?
R: Pentru ca femeile nu merita!

I: De ce au femeile ciclu?
R: Pt ca merita?

I: De ce au femeile ciclu doar pina la menopauza?
R: Ca sa le mai ramina singe si pt varice.

I: Ce face o femeie dupa o partida de sex?
R: Deranjeaza

9 păreri:

Anonim spunea...

I: De ce adjectivul 'misogin' nu are si o forma la genul feminin?
R: Pentru ca exista alt termen pentru femeile "misogine". Nu`sh care pentru ca nu este la fel de folosit dar stiu ca l`am auzit intr`o emisiune pe undeva tocmai cu acest subiect.

Dysketta_ on 18 noiembrie 2007 la 21:37 spunea...

imi pare foarte rau ... dar "misogin" are si varianta de feminin , care este "misogina" si care inseamna o femeie care are ceva impotriva femeilor ...
cel putin asa stiu io ...
poate iar imi zice ligia ca pe dexonline scrie altceva ...

Ligia on 18 noiembrie 2007 la 22:17 spunea...

ligia iti da dreptate de data asta.

MISOGÍN, -Ă, misogini, -e, s.m., adj. (Livr.) 1. S.m., adj. (Bărbat) care urăşte femeile. 2. Adj. Care manifestă, exprimă ură faţă de femei.

Dysketta_ on 19 noiembrie 2007 la 22:50 spunea...

daca nu gaseai pe net... nici ca imi dadeaia dreptate ...
ce ma enervezi ...
invata si tu sa crezi pe cineva care zice ca stie ceva
poate mai inveti si tu ceva de la oamenii din jur

Ligia on 19 noiembrie 2007 la 23:24 spunea...

nu e nimic rau sa nu pun botu` la ce zic diversi care pretind sau chiar au impresia ca stiu cate ceva, din contra. iar daca tot suntem la copitolul sfaturi, ai putea sa incerci si tu sa nu mai fi gica-contra. devine agasant.

Dysketta_ on 20 noiembrie 2007 la 00:34 spunea...

nu e bine sa iti pierzi calmu' ...
si sa nu zici ca nu ai facut-o ...
cat despre asa numitul "gica contra" , pe care nu l-am cunoscut inca , poate nu ai inteles inca faptul ca io sunt cine am fost intotdeauna si nu sunt asa cum sunt doar pt a nu fi ca tine sau ca altii
nu e o dorinta de a fi "invers" , ci sunt asa cum stiu eu sa fiu si sunt aproape sigur ca asa e bine si ca asa trebuie sa fiu eu
;)

Dysketta_ on 20 noiembrie 2007 la 00:35 spunea...

aaaa...uitasem
imi cer scuze daca devin agasant...
nu o sa mai indraznesc sa coemntez
;)

Ligia on 20 noiembrie 2007 la 00:45 spunea...

da, mi-am pierdut calmul! vreau sa vad comment de la dysketta_ "aici ai dreptate. ai zis bine ce ai zis. ma bucur ca ti-ai dat seama ca ai gresit si ca te-am putut ajuta."

Anonim spunea...

Forma adjectivului misogin la genul feminin este misandra :D

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino