vineri, noiembrie 02, 2007

baaaau


misogini la tot pasul. zilele astea, intr-un mod mai mult sau mai putin voit, mi-am deschis urechiile sa-i ascult mai cu atentie si am facut ochii mari digerand spusele lor si realizand ca in spatele exprimarii amuzante si a aerului glumet, este foarte posibil ca cele prezentate sa fie conceptiile lor, in proportie de aproximativ 60% . faptul ca ne sunt superiori intelectual(mai ales in domeniile tehnice) e lucru dovedit, dar diferenta intre o femeie si o maimuta este perfect vizibila as sustine eu, sus si tare.

noi, femeile barbatilor nostri, proaste, inutile, strambe, fara orizonturi sau scopuri cel putin la limita decentei in viata, am avea totusi mici roluri de implinit: menajul, mana-n mana cu incercarea de a o egala pe desavarsita mama soacra-(spalam, gatim, calcam), contributie activa la viata sexuala a cuplului(aici m-am abtinut de la mai multe) si, intr-un final, adusa la rang de favor, implicarea in educatia si dezvoltarea unui eventual plod, cu o conditie: daca spre dezamagirea lui si rusinea ta, s-a nimerit ca odrasla sa-ti mosteneasca sexul.

pusa fata in fata cu conceptiile lor(cele de mai sus), descopar incetul cu incetul, intelesurile cuvantului docilitate- desi prostia e periculoasa, granita aproape inexistenta, ma avant si ma etichetez singura:toleranta(docila).

putem totusi sa incercam sa ne consolam cu faptul ca in esenta, ei toti au un fond extraordinar(factor recesiv), dar care a inteactioant ireversibil cu mediul exterior(factor dominant); prin urmare, primul se manifesta cu o frecventa si pe o durata redusa, cel mai adesea in serile in care sunteti doar voi doi, uitand de conceptiile inoculate de mama lui si renuntand la aerele de macho preluate din reclamele la bere, te priveste ca om, iubita, om.

1 păreri:

Anonim spunea...

ai inceput sa te uiti prea mult la Acasa tv

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino