sâmbătă, noiembrie 17, 2007

(prea)curve



de cand e lumea si pamantul, femeile sunt curve; nu e zi de la dumnezeu in care sa nu o demonstram iar si iar, de cele mai multe ori involuntar, cu inocenta unui copil, ca natura nu ne da voie sa ne pastram constiinta curata si moralitatea iresprosabila. dar nu despre asta e vorba, proverb vechi, "intentia conteaza", deci zic: daca dam dovada de bunavointa si ne straduim putin, se poate trece peste micile(cu conditia chiar sa fie mici) scapari....
fiind numite general si dintodeauna sexul slab, adica vulnerabil, degenerat, influenţabil(dex), este lesne de sesizat predispozitia catre ... pacat!
incerc sa-mi depasesc conditia, parca mi-ar si iesi, dar cu o floare nu se face primavara, nici pentru mine personal, nici pentru toata specia(revin si insist ca sunt o floare).

*daca nu ne-arati chiloteii, macar suge-ne pwla*

2 păreri:

Dysketta_ on 17 noiembrie 2007 la 23:43 spunea...

analiza pe text :
de cand e lumea si pamantu ?
de unde stii ca femeile sunt curve ?
nu e zi in care sa nu o demonstram ?....greu de crezut....
natura nu ne da voie ???
si mai greu de crezut...cred ca altceva...
"intentia conteaza" nu este proverb....
cum adica bunavointa ?
sa trecem peste "scapari" ?
sex slab nu este acelasi lucru cu degenerat
in nici un caz degenerat
din faptul ca sexul femeiesc este denumit "slab" si este vulnerabil , in nici un caz nu rezulta o predipozitie spre pacat
a-ti depasi conditia este un lucru mare , care nu poate fi egal cu a nu fi curva
de ce te-ar interesa toata "specia" ?
femeile nu sunt o "specie"
chiar vreau raspunsuri la intrebarile mele

Ligia on 18 noiembrie 2007 la 00:26 spunea...

1. dintotdeauna
2. pentru ca ma-nconjor de ele zilnic si le mai si privesc din cand in cand. iar cu autocritica stau bine.
3. in fiecare zi vad eu cate o fata care sa zicem ca face ceva de care prietenul ei nu ar vrea sa afle.
4. e o conspiratie, crede-ma!!
5. stiu, ma gandeam ca e zicala dar suna urat. sunt detalii>:P
6. trecem peste mici scapari, chestii cu dus si intors, dar care totusi starnesc gelozii.(pt asta tre` bunavointa)
7. am scris ca am cautat in dex. printre sinonimele lui slab se afla si degenerat(www.dexonline.ro)
8. mie mi se pare ca merg mana-n mana. bine, pacat in sensul metaforic, ca multe lucruri sunt pacat(religios vbind)
9. strict conditia de curva.
10. nu ma intereseaza in mod special toata specia, dar postul se adreseaza cuiva(generalizat prin specie)
11. da` ce, zici ca femeile ar fi oameni?!
intr-un fel sau altul, sper eu ca ti-am raspuns la toate.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino