vineri, noiembrie 02, 2007

Sunt revoltată


...În primul rând de o scenă pe care am văzut-o azi în troleu când mă întorceam din Phoenix (plină de draci, ţin să menţionez). La staţia de la Dacia se urcă în troleu un tată (ţăranul clasic, bădăran şi toate cele) cu fiica lui. După brutalul "Urcă dracu mai repede!", se aşeză şi zice un "Treci încoa". Fetiţa vrea să ste în picioare şi îi zice "Lasă că stau aici". Atunci, el, plin de nervi, ţipă "Bă, ţi-am zis să vii aici, mişcă-te până nu vin la tine..." şi se opeşte văzându-mi privirea revoltată.
Omul ăla chiar nu se gândeşte ce consecinţe are un asemenea comportament asupra întregii vieţii a fiicei lui? Nevoia refulată de dragoste, afecţiune, gesturi tandre din partea tatălui se va răsfrânge asupra vieţii ei amoroase şi a percepţiei asupra relaţiei femeie-bărbat. Astfel, ajunsă la o anumită vârstă, ea va deveni una din două: ori târfa, gioarsa, târâtuta etc. care se va culca cu orice bărbat, nefiind capabilă să aibă o relaţie, ori tipica femeie proastă, îndrăgostită lulea de un porc care o maltratează (atât psihic cât şi fizic) dar nu obiectează, acceptă genul ăsta de comportament din partea lui, fiind sigură că o iubeşte şi că nu va mai găsi un altul care să o iubească, el - porcul - părându-i-se binele suprem.

În al doilea rând de condiţia femeii (mă rog, nu ştiu în ce măsură mai e valabilă acum, dar la ţară sigur este!). Dependentă financiar de bărbat, ea devine o sclavă. Nu numai pentru soţul ei, ci pentru întreaga familie a acestuia. Ok, ea nu munceşte; sau, dacă munceşte, veniturile ei sunt neglijabile. Oricum, stă acasă cea mai mare parte a timpului, găteşte, face curat, are grijă de copii, de părinţii soţului, dar totuşi are grijă şi de ea, că, de, bărbatu când vine acasă tre să vrea s-o fută (da, mă, da, jos cenzura). Are o soacră nesuferită care, deşi la rândul ei a trecut prin aceleşi chestii, acum se răzbună, savurează suferinţa norei, aşteptând momentul în care aceasta va claca. Bărbatul...? Nu zic, munceşte, merită relaxare şi toate cele. Vine acasă, sigur găseşte ceva de reproşat femeii. Şi, chiar dacă ar observa cum o tortureză mă-sa pe femeie, tot n-o să-i zică nimic, doar e mă-sa! ...Şi se duce să bea până la refuz (chiar mai mult), face gastrită, ulcer, ciroză într-un final, şi, după o viaţă cu băutură şi femei, vine, bolnav, mort, nefolositor aş zice la femeia lui(eventual la noră!) să-l facă bine, să-l trateze, să-l îngrijească... biata femeie!
Şi după vă întrebaţi de ce sunt femeile aşa!

Am avut o zi proastă. Ba nu, am avut o zi ft bună chiar (2 contracte de voluntariat, party people!) dar, din păcate, s-a terminat taaaaare rău.
Nu vă atacaţi, voi, bărbaţi :) N-am zis că e mereu aşa, dar se mai întâmplă.
Şi da, Mihai, o să mă mut într-o peşteră.

..."nu ştii să-nchizi uşa, n-ai bolovan la peşteră?" Adina (sau era Oana?) style!!1 =))

1 păreri:

Anonim spunea...

Ok...Revoltatoarea ideea:|.....Ufff......Fa ceva!!!:)....Daca potzi....If you are so smart and u can compete with a men do something:).Si faza cu independentza financiara......Stii cat de greu e pentru un baiat sa obtzina chestia asta?.......Pentru o fata aproape imposibil:P

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino