marți, octombrie 30, 2007

Îmi place tare!


Muzica!

Stăteam azi în taclale (unde nu mai fusesem de ceva vreme) şi observam oamenii din jur (care erau, în mare parte, beţi). Şi aşa a apărut problema mea! În afara întrebării evidente, de ce dracu’ era toată lumea beată într-o seară marţi, pe la 7-8 mai exact, am ajuns să mă întreb de ce e muzica atât de importantă în viaţa noastră.

Oamenii de la masa mea cântau la chitara lor imaginară urlând „EEEEEXIT LIIIIGHT” (da, erau beţi); oamenii (beţi) de la masa din dreapta făceau furii. Chiar şi cei care nu erau beţi au început să fredoneze când au băgat Oasis „Wonderwall”. Într-un final am rămas la masă doar eu, Paca şi Mihai (au plecat oamenii beţi spunând „a fost distractiv, dar e timpul să ne îmbătăm şi să cântam la chitară”) discuţia noastră (despre un tip care se crede asasin imperial) a deviat la... da, aţi ghicit, muzică! Discuţie înflăcărată, formaţii preferat, eu insistând cu Doors, Mihai cu Guns şi Paca cu muzica electronică, devine ceartă când se ajunge la melodia preferată şi, în final, tot barul e implicat în marea dilemă, dacă a murit sau nu David Gilmore (chiar, ştie careva că ar fi murit, sau e Mitzu Pantera nebun?).

*de ce la ştirile de pe Acasă TV, în timpul reportajului despre striperii de la Vodoo (?) e melodia „Invisible Man”?! e o aluzie la orientările sexuale ale lui Mercury? :p*

Mai sunt multe exemple, gen toţi oamenii care umblă peste tot cu căştile-n urechi sau, mai rău, cu mobilu cu manele în mână pe stradă... şi eu când mă plictiseam la şcoală obişnuiam să scriu versuri de la diverse melodii. Muzica e peste tot. Şi ne place şi la întrebarea „ce ai lua cu tine pe o insulă puste” în proporţie de X% (unde X e un număr mare) vom răspunde – printre altele, da – şi un mp3, Ipod bla.?!?!?!de ce?!?!?!

funny melodie

1 păreri:

Anonim spunea...

Vivo per ley right?...La muzica;)).Pe bune ca e enervanta faza asta.Orice discutzie se termina prin "muzica" si totzi sunt obsedatzi sa te catalogheze dupa muzica care o ascultzi:P.Parerea mea ca e trist.Imi amintesc cu drag cand ma chinuiam sa fac o copie la o caseta cu bug mafia si caseta aia o ascultam timp de cateva saptamini.Sa nu mai vorbesc de viniluri si benzi de mag.Si acum am la dispozitzie vreo 30.de mii de melodii si asc vreo 100-maxim 200 din ele:P

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino