sâmbătă, octombrie 27, 2007

Epic


O discuţie - puerilă, ce-i drept - a dus la rememorarea unei perioade demult uitată, îngropată undeva adânc, la rememorarea discuţiilor interminabile de acum vreo 3 ani.

Muzică (Sfânta Trinitate a Trip-hop-ului!!!!!!), entităţi spirituale (God, Buddha, Invisible Pink Unicorns, Flying Spaghetti Monsters?) şi multe altele pe care, din păcate, le-am uitat.

*start->all programs->winamp->open file->Mellow - Take me higher*

Nu îmi amintesc exact concepţiile mele "de pe vremea aia" şi nici răspunsurile pe care le dădeam întrebărilor lui (derutante de cele mai multe ori), în schimb dorinţa mea de a-l impresiona, de a-i dovedi maturitatea mea, inteligenţa, creativitatea, gândirea liberă... Vocabularul lui elevat, concepţiile lui asupra vieţii, asupra morţii, asupra valorilor umane, asupra existenţei umane, în general, toate mă impulsionau, îmi alimentau setea de cunoaştere... sau poate doar dorinţa de a-l lăsa speechless. M-am agitat mult, până la un punct când... ceva s-a rupt, nu ştiu nici când, nici de ce.

Cu ce am rămas? Cu amintiri plăcute, întrebări existenţiale, muzică bună pe calculator şi cu... un prieten (care mi-e dator cu o cafea, apropo).
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino