sâmbătă, octombrie 27, 2007

Friday night


Deşi m-am agitat relativ mult săptămâna asta, aseară nu mi-a fost deloc greu să mă hotărăsc unde să merg.
Evident am făcut rost de invitaţie de două persoane pentru balul de la Mircea, doar nu era să dau bani pe bilet... oricum mergeam doar ca să văd concursu de miss :)
Impresii după bal? De căcat. Organizare proastă (pană de curent, intra cine voia, după afară toată lumea timp de o oră sau ceva de genu... ce dracu'?! ...pierdută într-o mare de ţărani care se împingeau, certându-se care să intre primii - man!), iar concursul făcătură (nu spun asta pentru că n-a ieşit vară-mea miss, nemernicilor). Atmosferă? Veselie, I guess... renumele liceului n-a fost pierdut (CocostarciNemerniciMultBeau). Hei, măcar mi-am împlinit o fantezie, i-am suflat fumu-n ochi lu Moraru (din greşeală). Ah, şi am văzut ţâţe (concurenta de la miss al cărei sutien cu extra burete a fost în mod brutal afişat, Janet style aş zice, şi fotomodelele bunăciuni).
And the winners are... miss aia mare, restu(1,2, 3, şi încă una care habar n-am care e,) baieţii-s neinteresanţi :)
După minunatele 2-3 ore petrecute la bal am decis să merg în rockotecă (da, pe tocuri). Era a doua rockotecă pentru mine, dar prima în Nord (am mai fost in ak). Afară era frig, înăuntru era fum. De fapt e prea puţin spus fum, era de-a dreptu ceaţă. Am avut o tentativă de furii - rock sânge şi căcat - dar, în afara durerii groaznice de picioare... să zicem doar că ei, bărbaţii, rockeri, manelari, houseri, orice-ar fi, sunt la fel de porci când sunt beţi :) Am stat puţin, foarte puţin. Erau Paka, Simo, Sava, Buzi etcetcetc pe-afară, am stat vreo juma de oră cu ei, după care am plecat cu Ondi la Ligia şi Bec. Am băut ceai, ne-am uitat la tv, chestii fun. După, somn binemeritat (pân la 8-9 când m-a trezit Ligia).

Sinceră să fiu n-a fost marfă nicăieri. Metalele rockotecii nu-s pentru mine, houseul de la bal cu atât mai puţin. Hai la stuf :(

O să revin cu poze.

*pentru Ligia* Cred că te refereai la clubul Goa "l-am insotit pana la locatie(club goe)" :))
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino