duminică, octombrie 28, 2007

If These Walls Could Talk 2


După 13 ore de somn m-am trezit şi, ca tot omul, am aprins TV-u. Butonând, dau peste o emisiune despre Sharon Stone. Nu îmi place tipa în mod deosebit, dar rămân, nu de alta, dar îmi plac emisiunile de genu. Blabla carieră filme blabla, până ajunge la filmul "If These Walls Could Talk 2", pe care îl prezintă ca fiind un film despre lesbiene. Fiind curioasă, mi l-am luat; impresii? Este un film realizat de HBO, fiind format, de fapt, din 3 filmuleţe mici, "poveşti" din perioade diferita.

Prima se desfăşoară în anii 60; e povestea a două băbuţe care se iubesc vreo 30 de ani în secret, până moare una dintre ele.

A doua în anii 70, patru tipe hipioate - feministe - lesbiene - rebele - whatever care trăiesc împreună, îşi petrec timpul fumând iarbă, mergând prin "dyke-bars", au pe pereţi postere cu Janis Joplin :D şi îşi caută jumătăţile. Deşi orientările lor sexuale sunt cunoscute prin facultate (sau ce-o fi), nu e oficial ca sunt gay, se ascund cât pot astfel încât să nu se uite lumea strâmb la ele. Până când se îndrăgosteşte una dintre ele de una care se îmbracă în bărbat (deşi prietenele ei nu sunt de acord).

Ultima(şi cea din urmă, după părerea mea) e cea cu Sharon Stone. Acţiunea se petrece în 2000 când homosexualitatea e deja acceptată (oarecum). Un cuplu de lesbiene încercând să facă un copil(înseminare naturală, adopţie, deastea).

Nu v-am zis cum se termină fiecare, poate vreţi să vă uitaţi. Anyway, am câteva probleme cu filmu ăsta deşi mi-a plăcut. În primul rând, nu înţeleg de ce au folosit doar cupluri de femei. Apare iar discriminarea asta între lesbiene şi homosexuali când e de fapt acelaşi căcat. Da, şi femeile sunt privite ciudat, cum se vede şi-n film. Dar în cazul bărbaţilor se recurge la violenţă - nu o să îl iert pe Paliu niciodată pentru că l-a lovit pe James X( Deci insist că nu e ok să fie toţi mai indulgenţi cu femeile! Apoi mai e faza din partea a 3a; n-am nici o problemă cu homosexualitatea, dar mi se pare pur egoism să aibă copii. Apare şi în film chestia asta, vorbesc tipele la un moment dat despre cum o să fie batjocorit copilul lor când prietenii lui vor afla. Soluţia lor? Nici una, nu e egoism, e dovada iubirii lor, lumea se va mai schimba şi vor fi mai open-minded, dacă nu... hei, "All kids get teased, that's just a part of childhood, isn't it?".
"You know, I think it's time that the big, bad, scary lesbians went inside and had
sex, if anybody cares."

Mâine o să văd probabil şi prima variantă a filmului (e cu Demi Moore şi Cher), am citit că ar fi mai marfă :)

Anyway, recomand!

1 păreri:

Anonim spunea...

Un articol la care must coment....Deci come on nu e normala homosexualitatea dar oricum ma bucur ca ai intzeles partea cu familiile de homosexuali si cat de propice ar fi acest mediu pentru a creste un copil.E ca si cum ai condamna acel copil la dezechilibru mental si pana la urma la aceasta "orientare sexuala".Si te mai contrazic in legatura cu diferentza dintre homosexuali si lesbiene exista aceasta diferentza si este foarte complexa dar totusi sunt de parere ca ce fac tipi gay e lafel de rong ca ce fac tipele gay:P.Si apropo gay are defenetly not cool:P

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino