duminică, octombrie 28, 2007

sanatorii cu balcoane \:d/


<------ uite, uite, sunt emo

in timp ce flower plm isi rememora tineretea amoroasa si era cuprinsa de starea de nostalgie, melancolie si poate tristete, eu ma confundam cu copiii emuisti si punkisti(devenea cliseu nesimtit daca precedam cu "wannabe", obositor de popular ), zbantuindu-ma de zor pe ritmurile celor de la ocs. zic copii pentru ca-mi lasa o oarescare impresie ca al lor grad de infantilitate ar fi mai ridicat decat al meu, cel putin datorita manifestarii......cotidiene, zic! totusi, dupa nici doua melodii, m-a acaparat atmosfera si m-am integrat intre ei. am sarit si-am dat din cap dezordonat, am avut tentative de pogo(cel putin de asta data nu m-au mai ocolit) , am ras cu pofta. mai penibili decat mine(cu pretentii) erau doar niste rockerii bleeeah, oameni in toata firea cu fizic pe masura, care considerau distractiv sa zbiere intre cantecele "epoca metalelor", na creier invers proportional cu aparentele. odata terminat concertul si revenita la masa, m-am izbit de remarcile celor de pe acolo, toate invartindu-se in jurul "mama e plin de copii tembeli paici" si in mod inevitabil eu deh....faceam parte din subiectul colectiv al prop.

cu toate astea, zau ca as merge si a doua oara (bine, recunosc, ar fi chiar a treia), in fond ma incadrez perfect ca varsta printre ei, dar promit solemn sa revin pe de-a-ntregul o data cu ultimele acorduri ale ultimei melodii.

2 păreri:

Cristi on 28 octombrie 2007 la 01:19 spunea...

sunt vedet. ieei =))

Pacutz on 28 octombrie 2007 la 12:50 spunea...

nu pot sa respir imbracat,
hainele sunt un pacat,
ma plimb gol peste tot
\:d/
imi pare rau, eu m-am distrat, asa ca un copil ce sunt :)

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino