sâmbătă, octombrie 27, 2007

moderatie


manata de la spate de catre irina pe motiv ca "e randul meu", ma screm sa povestesc doua vorbe despre balul bobocilor de la eminescu si despre rockoteca proaspat redeschisa din nord. impresia generala despre aseara este proasta, dat fiind faptul ca m-am ales si cu o raceala care, cel mai probabil, aduce dupa sine un scandal din partea mamei si va reprezenta un impediment pentru prezenta mea la concertul ocs de diseara, la care imi doream de milioane de ori mai tare sa merg.

astfel, la bal am ajuns datorita unei conjuncturi care nu a depins decat intr-o mica masura de mine. principalul motiv era concursul de miss si mister la care participa un amic; abia dupa ce am procurat biletul, am aflat ca s-au facut restrangeri si ca s-a contrmandat. totusi, l-am insotit pana la locatie(club goe) a carei intrare(totuna cu iesire) este de dimensiunile usilor mele din apartament, pazita intr-un mod strict de 2 body guards (pachete de muschi fara creier, dar cu o multime de fite, caci suntem in club, nu conteaza scopul) si populata cu tot soiul de matracuci si cocalari. mi-a fost dat sa aud remix dupa sweet child o`mine, dar eram relaxata, nu am avut o reactie revoltata, poate din cauza vodkcii baute cu anticipare.

cu gandul la rockoteca ce era clar ca o sa urmeze, am plecat chiar inaitnea concursului de miss, per total am stat p-acolo vreo ora maxim (punand la socoteala si timpul pierdut la usa,ca-mi sta-n gat sa-i zic intrare). totusi, m-am interesat de castigatoare, miss don`soara din dreapta si miss fotogenie stanga . am aruncat pe mine un tricou rock sange si kkt si baga mare. ma mai tradau doar pantofii cu toc verzi si buclele indelung bibilite.
rockoteca. afara frig. intauntru ceata de fum. 25 000 berea la sticla(woooow-fericire, eu beau cola), 2 melodii maiden si oameni la polul opus de cei intalniti anterior. ajuns acasa, dormit prost, visat urat(voi reveni cu povestiri din viata psihica).

damn it, unde-s betiile prelungite pe doua trei zile, muzica "la stuf" style si atmosfera party-people, nu plutind fitele ieftine prin aer sau zacand mormane de sticle si proprietarii lor blegosi, urmand clasic drumul binecunoscut spre "beat mort".
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino