duminică, octombrie 21, 2007

hai!


flower.in.the.sun (8:54:15 PM): omgomgomg
flower.in.the.sun: ce poza ai
half.moon: i know
half.moon: :">
half.moon: brb
half.moon: hai sa ne facem blog ipreuna!
flower.in.the.sun: =))
flower.in.the.sun: hai!
flower.in.the.sun: serios
half.moon: :)))
half.moon: stiam io ca in toata idiotenia asta
flower.in.the.sun: ba
half.moon: si tie ti se va aprea ceva fun
flower.in.the.sun: ar fi fun
half.moon: :))
flower.in.the.sun: fac io
flower.in.the.sun : :D
half.moon: nuu
half.moon: fac io:D
flower.in.the.sun: blogspot banuiesc
half.moon: ok
half.moon: hai
half.moon: fa tu
half.moon: vrei
flower.in.the.sun: si-l retusezi tu
half.moon: pe alea mai complicate
half.moon: wordpress chestii?
half.moon: da`
half.moon: hai sa stabilim inainte
flower.in.the.sun: stai sa studiez terenu
half.moon: chestii minime:
half.moon: ce anume?
flower.in.the.sun: ce ce anume?
half.moon: Irina _: stai sa studiez terenu
flower.in.the.sun: aaa
flower.in.the.sun: sa vad cu marata wordpressu
flower.in.the.sun: :))
half.moon: :))
half.moon: are mai multe cehstii
half.moon: dar e mai complicat
half.moon: pribeagu nu a reusit sa-si faca:))
flower.in.the.sun: e la fel :-j blogspotu stiu sa-l amnevrez macar
flower.in.the.sun: :P
half.moon: ma rog
half.moon: hai
half.moon: sa stabilim chestii minime
half.moon: cum se va numi?
flower.in.the.sun: buna intrebare!
half.moon: pai intainte
half.moon: sa-l facem...
flower.in.the.sun: hmmm

[...multe bătăi de cap...]

flower.in.the.sun: oh well
flower.in.the.sun: asta e
flower.in.the.sun: lasam asa
flower.in.the.sun: acum hai sa scriem cate un articol
flower.in.the.sun: si nu0-mi spune ce scrii si nu-ti spun
half.moon: stii
half.moon: ca nu stiu ce sa scriunu?
flower.in.the.sun: nu-mi pasa, gasesti
flower.in.the.sun (10:58:03 PM): spor!


Rezultatul a - fix! - două ore de muncă asiduă.

3 păreri:

LittleBro on 21 octombrie 2007 la 23:22 spunea...

irino, wordpress e cel mai simplu script php pe care l`am instalat in viata mea, daca vrei sa te joci cu el spune`mi. ti`l pun pe un host, iti fac un database si te las sa te joci, ca n`ai ce strica

Irina on 22 octombrie 2007 la 21:50 spunea...

n-am zis ca-i complicat, nu am incercat sa fac :) doar m-am uitat cum arata un blog facut acolo, am constatat ca e la fel, asa ca am zis ca n-are rost sa schimb siteu. ca e tot aia.

PurpleGreenEye on 24 octombrie 2007 la 22:36 spunea...

interesant;))

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino