joi, ianuarie 31, 2008

Don't worry, fă pipi


...asta scrie pe un sticker în baia lu Paca. Râd de fiecare dată :)

Am fost azi în Epoca Metalelor (cum scrie şi Paca). Am auzit şi eu aceleaşi chestii, nu aveam aşteptări prea mari. Dar mare mi-a fost surpriza! Nu neapărat când am intrat în bar, dar atunci când am văzut baia!

Ştiţi toţi ce băi infecte sunt în cele mai multe locuri publice... Mai ales în genul ăsta de locuri publice :)) Ei bine, din când în când mai am o surpriză plăcută şi dau peste câte o baie mai mult decât decentă. Vă prezint top 3 băi din localuri din Constanţa(cunoscute de mine zic)! :D

Pe locul 3 a urcat azi baia din Epoca Metalelor. Un mare plus intimitatea oferită (cele 4 cabine au fiecare chiuvetă şi ogindă proprie) şi pentru curăţenia exemplară. Un mic minus pentru faptul că e ascunsă şi m-am învârtit mult p-acolo până am găsit-o.

Pe locul 2 baia ft simpatică din Phoenix 2. Colac de WC cu trandafiri la fete şi cu note muzicale la băieţi (am râs mult), chestii de-alea speciale de pus pe colac în caz că ai vreo intenţie să te aşezi (nu ştiu cine se aşează pe un WC dintr-un bar, dar, hei, dacă vrei, are de-alea!), miros plăcut... Ca defect, e mică. Dar tot barul e mic, eeeehhh...

Şiiii...suspans....pe primul loc... toaleta din Fish. Acum îl renovează, sper să nu strice baia. Absolut superbă. Mică, doar una, şi pentru femei şi pentru bărbaţi, dar ce contează!? Palmierii de pe pereţi mergeau atât de bine cu chiuveta aurie (nu-mi place culoarea, dar asta arăta aşa frumos!). Dacă aveţi ocazia, vizitaţi baia din Fish! O recomand cu căldură :) Nici un minus!

2 păreri:

valydo on 1 februarie 2008 la 10:46 spunea...

Iti spun eu ce minus are toaleta din Fish, e stramta! Cineva mai voluminos se cam loveste de chiuveta aia aurita.
Si, in plus, mie mi-a luat vreo 10 secunde prima data sa ma prind cum functioneaza robinetul/maneta de la chiuveta.

Irina on 1 februarie 2008 la 21:46 spunea...

da, m-am gândit şi eu la asta, că e cam mică, daaar e prea frumoasă să-i dau minus :(

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino