duminică, februarie 03, 2008

printesa curului


Incercand azi sa fac economii, m-am incumentat si am laut 43-u` de la gara, singura. Moooare greseala. Pe toata durata calatoriei(vreo 15 minute) am fost molestata, psihic si, mai grav, fizic, de 4 rromi-nu am vreo jena sa le zic tzagani, dar erau spalati- pe rand, intai doua fatuci, apoi doi masculi.

Prin urmare, se aseaza don`soarele in spatele meu si incep sa comunice(?) intre ele cu glas suficient de ridicat incat sa ma dezmeticeasca din dulcea-mi cugetare dupa o noapte nedormita. M-am delectat mai intai cu vesnicele, asediantele , "fah proasto", "manca-tz-as" , "sa moara mama", apoi aud conversatie la telefon: "Ma duc pana la scoala sa vad daca ma lasa sa dau capacitate fara buletin, ca mi l-a luat frati-miu si n-am chef sa-i dau 500 de mii pe el". Procesez informatia ce naste probleme existentiale cum ar fi evolutia ingeniozitatii tiganilor, inainte furau portofelul, luau banii si nu foloseau actele, acuma scot bani si din..... Si cum si de ce si parca erau uniti intre ei, n-o jefuiesti pe propria sora privandu-i, totodata, dreptul la educatie. Bla bla, "Si trebuia sa ma marit acu` pe 14, dar nenorocitu` mi-a aruncat zilele trecute verigheta-n fata ". Sunt zguduita cu totul. Din cate imi amintesc eu, au fost scandaluri mari referitoare la casatoriile astea traditionale ale romilor, intre( nu minori) copii, asta nici capacitatea n-o are si hop top se pune pe conceput puradei. Intr-un final devin geloasa ca mie nici gandu` n-are voie sa-mi zboare la maritis, apoi le urmaresc, oftand, cum coboara tantose, fluturndu-mi pe sub nas slipiciurile, paietele si zorzoanele.

Buf. Au, bomban iritata. Scartz-scartz-buf, a doua lovitura in spatarul scaunului. Ma intorc incruntata si ma izbesc de privirile a doi cocalari tuciurii cu chef de ...agatament. Din nou: auuu, zic. Am fost trasa de par; il adun pe tot in fata, ma fac mica in scaun si ma atarn de poseta geanta. Cat troleul se apropia de statia mea, ii vad cum se ridica si ei si, totodata, observ un cleste atarnandu-mi de par. Il dau jos, panicata de gandul ca am luat paduchi, apoi ma hotarasc sa mai aman cu o statie coboratul. Afara o vreme minunata, numai bine sa ma plimb o tzara, renuntand astfel si la ideea de-a-i apostrofa pe cei doi chiar si printr-o privire (involuntara), pe drumul nostru comun ce trece prin cartierul lor.

As putea sa depun o plangere, sa dau in judecata ratc-ul, sa cer daune morale, dezpagubiri substantiale, dar cum nu sunt un cetatean exemplar(fumez in parcuri), voi alege metoda la-ndemana, nu voi mai folosi serviciile de transport in comun. Imi voi pastra, deci, titlul de Printesa Curului.

5 păreri:

Anonim spunea...

De aia sunt bune sprayurile cu piper. Acuma, bine ca nu te-au agresat mai rau..

Anonim spunea...

asta e ... tot??? adica asta numesti tu agresat? man,nu stii ce-i in bucuresti =))

Ligia on 4 februarie 2008 la 12:31 spunea...

>:P nu cred ca e nevoie sa ies vanata , e foarte deranjant si anormal oricum:(

Pacutz on 4 februarie 2008 la 19:50 spunea...

Cand o sa te loveasca unu` fara motiv atunci sa te revolti. Oricum ar trebui impuscati sau ceva...

Cristi on 4 februarie 2008 la 22:02 spunea...

:))

oricum a fost amuzant.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino