luni, februarie 04, 2008

Vacanţă!


M-am întors acum două ore din Bucureşti. După ultima vizită în Bucureşti, atât eu cât şi Paca am căutat - timp de trei luni deci - o ocazie, un motiv să mai fugim o noapte acolo. Nici o ocazie specială, nici un motiv bun... Doar am plecat în Bucureşti.

Am ajuns pe la 13 în cămin în Regie, am plecat, apoi, cu ai noştrii prieteni să mâncăm...

După masa copioasă în Tip Top, plănuiam să ne petrecem restul serii (şi noaptea) în Suburbia. Dar am fost dezamăgite: în afara faptului că era gol, nici muzica nu era ok şi nici nu ne-au dat alcool (că suntem minore, eeeh). Deci am plecat supărate, dezamăgite în căutarea altui bar.

Prima oprire a fost în Cool Cat. Arăta foarte bine locul, mi-a plăcut faptul că nu erau scaune, ci perne pe jos, şi că lumina era foarte slabă. Dar am stat ft puţin acolo pentru că eram foarte înghesuiţi (noi 2, Paca+1 şi Diana şi încă vreo 6-7 oameni, toţi într-o cameră cam cât bucătăria mea) şi muzica era dată mult prea tare, nu ne înţelegeam.

Băieţii ne-au dus apoi în Fire. În primele X ore, muzica a fost foarte proastă. Housăreală (cred), oricum, ft amuzant, numai oameni cu pleată, îmbrăcaţi în piele şi muzica... aia. Ne-a distrat în schimb barmanul. Era o listă mare cu cocktailuri lângă el. Am vrut să bem iniţial Caipiroska, dar, pentru că nu ştiam cum se citeşte (da!), am cerut două Bay Breeze.
"Ce?"
"Bay Breeze!"
"Ce?"
"Scrie acolo, Bay Breeze"
"Ahh, n-avem."
"Bine, dă-ne ceva cu vodkă"
"Să-ţi dau de-ăla cu yahăr şi lămâie?"
Caipiroska! Nici barmanu nu ştia cum se citeşte, deci nu mă voi simţi prost :D
După nişte ore muzica s-a schimbat, au băgat oldies în mare parte, am dansat cu Paca...

Undeva aproape de miezul nopţii am decis să mai dăm o şansă Suburbiei. La fel de gol cum l-am lăsat, dar fără Dj-ii de pe scenă. Ceva mai bine! Ne aşezăm, ne luăm o bere (haha, tot ne-aţi dat alcool), două tipe bete se agitau pe-acolo... Când, deodată, aud "You know that it would be untrue...". O iau frumos pe Paca, o târăsc pân la locul unde cele două tipe bete dansau... şi pe-acolo am stat până pe la 1 când, rămânând singuri în Suburbia, mai că adormeam pe canapele!

Ne-am întors în cămin. Fericite :D


Acasă e urât. Bleaaaaa! >:p

1 păreri:

Cristi on 4 februarie 2008 la 22:02 spunea...

acasa e trist.
cunosc sentimentul... :-w

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino