marți, februarie 12, 2008

Ajutor


flower.in.the.sun: îmi doresc să schimb ceva
Paca: ce?
flower.in.the.sun: am realizat că tot ce pot să-mi schimb e numărul de telefon

Monotonie! E groaznic... În fiecare zi acelaşi program, aceleaşi locuri, aceleaşi feţe plictisite... Nu trec doar eu prin asta. Am citit şi pe la Chris şi pe la RelativElegy chestii de genu. Deci nu e vina mea, a oamenilor din jurul meu sau a felului în care îmi petrec timpul liber...

Desigur, sunt lucruri pe care le fac în fiecare zi pentru că trebuie.
Şcoala îmi ocupă aproximativ 8 ore pe zi... o oră drumul (cu opririle de rigoare în Taclale sau în My Choice, depinde de chef) şi restul de 7... pierdute! Dormit în bănci - foarte incomode de altfel - sau visat cu ochii deschişi - cu ochii pe geam de fapt - oricum, plictiseaaală! În plus, faptul că ştiu că cea mai mare parte din ce se-ntâmplă acolo e absolut inutil face totul să fie mai enervant!
Ar mai fi somnul, dar e mai mult decât o necesitate, e o plăcere... Oricum ăla ocupă, în medie, 10 ore. Da, îmi place să dorm şi, fără somnul ăsta aş fi o persoană antisocială, irascibilă, bleaaa!
Îmi mai rămân, deci, ceva gen 6 ore! 6 ore în care trebuie să am grijă de mine ( să mănânc, să mă fac frumoasă, deastea ;;) )... Mai rămân 4 în care să fac ce vreau... Să văd un film, să citesc o carte, să mă ocup de blog, să mai pierd nişte timp pe net...

Cât despre zilele în care nu trebuie să fac nimic... Sunt într-o permanentă căutare de locuri noi, evit Taclale pe cât posibil că, deh, în 3 ani m-am cam săturat de locu ăla (inevitabil, fac ce fac şi tot acolo ajung, dar asta-i altă poveste...)... Dar, oriunde aş fi, tot apar momentele în care stăm toţi cei de la masă şi ne uităm pe pereţi, eventual mai scăpăm câte un "Ce dracu aveţi?!", "Sunteţi plictisitori" sau clasicul "Mai spuneţi şi voi ceva"... ehh...

Deci, mă-nţelegeţi acum? Nu ştiu ce aş putea să schimb. Drept urmare, îmi voi schimba nr de telefon.
(continuarea discuţiei de mai sus)
flower.in.the.sun: ce model e mobilu tău?
Paca: nu ştiu
Paca: de ce?
Paca: vrei să-l furi şi cauţi preţu?

6 păreri:

PurpleGreenEye on 12 februarie 2008 la 22:54 spunea...

same feelings...plm, e ciudat. Si trebuie, si simti nevoia sa faci ceva,dar ajungi sa realizezi ca este peste puteri, si in general te lasi batut.

Anonim spunea...

Eu am descoperit un barulet nou cu muzica rock. Si cat de cat chestia asta m-a scos din monotonie. E pe la Trocadero.
Poate ne strangem cativa rockeri bloggeri :)) si mergem pe acolo intr-o zi.

Cristi on 13 februarie 2008 la 21:06 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cristi on 13 februarie 2008 la 21:06 spunea...

da, e de neevitat rahatul asta de plictiseala trista.

adica plm, totul se canalizeaza in stat. si atat.

Irina on 13 februarie 2008 la 21:18 spunea...

Am auzit si eu de barul de la Trocadero. Planuiam de mult sa fac o vizita :D

Constantin on 17 februarie 2008 la 20:10 spunea...

Facetziva prieteni noi.....Mergetzi in locuri in care nu vretzi sa mergetzi,vorbitzi cu strainii in ratc,plecatzi prin tzara,mergetzi la fetitze pe varianta,gasitziva un job,chiulitzi cu saptaminile de la scoala,mergetzi pe plaja si betzi indiferent de temperatura,lasatziva de blogarit si de hi cinci si dastea,fitzi retro,acceptatzi manelele.....Intrun cuvant facetzi dreaq si alte chestii decat cele care le facetzi zilnic si din propria voastra prostie.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino