luni, februarie 18, 2008

:(


ajungand din plictiseala pe un site cu joace ptr aia mici, am dat peste un joc de compatibilitate care calculeaza cat de bine se inteleg raducu si monicutza din punct de vedere intai sexual, apoi al relatiei. adicaaa apare, scris cu litere de-o schioapa, cuvantul SEX. sex? sex!

eu la vremea cand intram pe siteuri de genul asta, cea mai rusinoasa chestie pe care o faceam era sa ii pun timid pe barbie si pe ken sa se pupe. si stiam ca am aparut ptr ca mama si-a dorit un copil, asa ca dumnezeu i-a dat. si il rugam seara sa-mi dea si mie unul.

tineti copiii departe de tehnologie.

3 păreri:

Ionuț Staicu on 18 februarie 2008 la 23:05 spunea...

păi dacă îți faci puțin de cap, o să te asculte și o să-ți dea și ție unul :D

Ligia on 18 februarie 2008 la 23:15 spunea...

:) m-am razgandit intre timp, musca-ti limba

Anonim spunea...

ionutze adu`mi aminte sa`ti dau una peste ceafa data viitoare cand ne intalnim

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino