joi, februarie 21, 2008

psihologic vorbind


Azi am vizitat psihologul scolar, mai adaugand astfel si un tic pe lista cu "things to do in life". Am ajuns la timp, cucoana m-a intampinat cu ranjetu-i caracteristic, riscand sa o pocnesc din prima. Mai intai si-a turuit discursul despre confidentialite, registre, coduri bla bla, timp in care i-am analizat radacinile nevopsite, in contrast cu rosul turbat din restul capului. Boon.

Pasul doi a fost expunerea motivului pentru care o onorez cu prezenta. I-am povestit acolo ce si cum, c-o fi c-o pati, timp in care observam cum fata ei devine din ce in ce mai serioasa. Termin, apoi, cu o voce grava, ma intreba : "Si cum te-a facut sa te simti?". zbang. Ma asteptam la intrebarea asta, ma pregatisera oameni care mai fusesera, dar nu din prima. Ma stradui sa-i raspund cat de bine pot, apoi trage concluzia ca am simtit "nepuntinta", cuvant care nu se afla in seria de 5 pe care i-o dadusem eu. A luat-o pe pustii, s-a legat de context, m-a intrebat de situatii similare "in care m-am simtit la fel", numai de esenta nu. Ii mai dezvolt putin, incerc sa redresez discutia; se convinge abia dupa ce am alcatuit scari de valori cu prioritatile mele, ca trebuie reanalizata problema.

Reusim intr-un final sa discutam despre ce ma interesa. A parut ca intelege, i-am raspuns la intrebarea "ce ai simtit?" de 50 de ori, facand un efort sa-mi amintesc ce am simtit de fiecare data, sperand ca va fi cu folos. Aud soneria, inchei si astept entuziasmata o concluzie, macar vaga, fie ea si gresita. Nu, nu am primit-o. In schimb mi-a dat tema pentru acasa.

Am iesit usor naucita din cabinet, intrebandu-ma in gand pe ea cum o face sa se simta o sedinta de genul asta...?

ps: nu mai merg la psiholog

6 păreri:

Dysketta_ on 24 februarie 2008 la 01:02 spunea...

intotdeauna psihologii iti pot da un raspuns... insa unii se abtin nu pt ca nu ar sti ce sa iti spuna , ci pt ca nu cred ei ca esti inca pregatita sa afli adevarul...
daca vrei un psiholog bun... anunta-ma si iti dau niste nr de telefon...
persoane super tari care te vor ajuta mult
;)

Irina on 24 februarie 2008 la 01:55 spunea...

sau ar putea fi chiar dysketta psihologul tau, ce zici?:)

Dysketta_ on 24 februarie 2008 la 11:22 spunea...

in nici un caz... e prea complicata pt mine , si imi stiu posibilitatile...
ma depaseste...
:D

Ligia on 24 februarie 2008 la 14:09 spunea...

nu-mi mai trebuie psiholog, o sa ma tratez la domiciuliu... oamenii, incapabili sa inteleaga. poate zeii...

Dysketta_ on 25 februarie 2008 la 07:27 spunea...

zeii ... psihologi ???
=))
hai ca am auzit-o si pe asta...
pfff...mama asta e tare-tare
mi te si inchipui cum te-ar indruma athena sa iti gasesti adevarata identitate...

Ana-Gabi on 25 octombrie 2008 la 02:44 spunea...

Si eu vreau sa dau la Psiho...M-ai pus pe ganduri cu postul asta.Poate la facultate o sa ne spele creierii astfel incat tot ce o sa putem intreba dup-aia sa fie "Si cum te face asta sa te simti?"
:))

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino