duminică, februarie 24, 2008

E musai sa se-auda tare


Azi am participat la repetitiile unei - viitoare - formatii. Mai exact, un el la chitara si o ea la tobe. Atat, fara vocal sau bass sau fluier muzicuta clape xilofon samd. Fiindu-mi prieteni, am decis saptamana trecuta sa merg la repetitii. Am asistat la evolutia chitaristului - marele! - deci e interesant sa vad cum de la "Irina, care ziceai ca-i sol?" s-a ajuns ...aici!
Cum ziceam... Dupa ce acum o saptamana am fost acolo si i-am ajutat (adica am cantat eu la voce ,deh, pana gasesc si ei ceva mai bun), azi serviciile mi-au fost solicitate din nou. Am ajuns acolo, cantau niste oameni. Spre surprinderea mea, suna suuper bine... Si nu e prima oara cand aud intamplator intr-o sala de repetitii, colt de strada blablabla niste oameni cantand bine. Atunci, ma intreb eu, de ce nu canta, frate, si in public? Adica vreau sa intru si eu intr-un bar vineri seara sa sa ascult muzica live! Nu concert, mare trupa, prostii... un pusti zdranganind o chitara care viseaza sa ajunga urmatoru Jimi Hendrix dar ajunge inginer... orice, sa fie acolo, sa-mi sparga timpanu, sa ma faca sa ma ridic si sa ma agit, sa simt muzica!




Ocazie de muzica live se anunta prin Taclale unde Serban cu oamenii lui fac karaoke candva (posibil pe 8, nimic sigur).

2 păreri:

hybrid4u on 24 februarie 2008 la 22:27 spunea...

tanti irina da nici un sample de promovare?

Anonim spunea...

De ce nu se aude muzica live cantata de necunoscuti....Pentru ca suntem in constanta si in partea asta a Romaniei oamenii nu sunt doar saraci....Aici suntem saraci si increzuti si fitosi si cand auzim un "ciocoflendere" dasta cantand zicem"cei si cu taratura asta?Navea ce face acasa azi?"......Asa ca nai cei face.....Noi sa fim sanatosi si berea bucegi ca ai' mai buna:D.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino