joi, ianuarie 17, 2008

fum


fumez. acum si in general... in ciuda faptului ca e daunator pentru sanatate, ca pute, ca ma costa bani, ca fac zgomot noaptea tusind, imi face o placere nebuna sa trag din tigara, sa scot fum si sa tin ceva in mana, constant. dar in loc sa-mi creeze mie neplaceri lucrurile astea...

nu o data m-am lovit de diversi nefumatori, extrem de revoltati ca eu am voie sa fumez mai peste tot, chestie care le afecteaza lor sanatatea. nu contest, dar cred ca legea cu spatile pentru nefumatori din localuri le-a rezolvat in proportie de 90% problema. un om rezonabil ar fi multumit ca in locuri in care se face ceata de fum cu adevarat si uneori e deranjant chiar si pentru fumatori, are unde sa se izoleze alaturi de cei asemenea lui. dar nu. nu-i de ajuns. se pretinde ca toate barurile/restaurantele/puburile/cafenelele sa devina pentru nefumatori, cu o zona pentru fumat ptr ca noi suntem cei care aparent deranjam. fumatori sunt majoritari, voi din cele patru mese ocupati doua de cele mai multe ori, risipa, va dau pwla.

nici macar in aer liber se pare nu ar trebui sa am voie sa fumez. adica, eu stau in parc pe o banca, tu pe o alta la 1 metru distanta si te va deranja fumul meu si vei face cancer, astm, ba chiar TBC(idiotilor) din cauza lui. fumul inspirat de la mine nu-ti va dauna mai tare decat alcoolul, mancarea inecata in ulei sau lipsa activitii fizice, iradiatiile de la mobil sau gazele de esapament ale autoturismelor de pa strada.

nu , nu pot si nici nu vreau sa ma las. oricand si oriunde EA(:p)imi completeaza existenta.

Guy: This floor is non-smoking!
Carrie: I have an addiction sir!

nefumatorii au comportament de nefututi. imi sustin cauza pana la moarte... sau pana la prima pata neagra descoperita pe plamani.

2 păreri:

Anonim spunea...

si dupa prima o s-o vezi si pe a doua (pata pe plamani, zic)...apoi faci 70 de ani si mori ori de cancer pulmonar pentru ca fumezi in continuare ori ca esti o baba. >:D<

boboque on 19 ianuarie 2008 la 22:06 spunea...

lasa paca... poti sa mori la 20 in pula de negru... de murit,oricum mori. macar sa apuci tu 70 de ani.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino