joi, ianuarie 31, 2008

relax


noaptea asta va fi frumoasa. acum pot sa-mi golesc capul si sa visez departe. nu, nu am avut activitati iesite din comun noptile trecute, dar stresul lasat sa se acumuleze este mai epuizant decat urcatul scarilor sau certurile cu irina. kurt cobain imi va zambi de pe dulap, Catelu` o sa aiba grija de mine, iar paturica verde cu floricele imi va oferi senzatia de pufos care-mi lipseste de ceva timp. o sa ma pun in varf de pat, o sa il aprind pe winnie the pooh, si o sa citesc in sfarsit "Romanul cocainei"(dupa ion si patul lui procust pe care ce-i drept am esuat in incercarea mea de a le citi).

cineva imi spunea timp in urma ca in odihna trebuie sa gasesc satisfactie, iar asta nu se intampla decat dupa ce m-am consumat in prealabil, mare om.

probabil voi arunca un ochi si la elodia daca tot am aflat stirea bomba. elodia ruleaza.

vise frumoase, somnic pufos si mult roz.
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino