joi, ianuarie 17, 2008

Changes?


Mi s-a zis că m-am schimbat. Nu mi-a zis un om oarecare, mi-au zis prietenele mele cele mai bune care, deh, mă cunosc. În ce constă schimbarea asta? Ele zic că nu-mi mai pasă şi, citez, reacţionez violent. Evident discuţia m-a pus pe gânduri, aşa că am stat şi am analizat ce am schimbat, ce s-a schimbat în ultima vreme...
  • am încercat să mă las de fumat(bani, plămâni, prostii) , drept urmare sunt ceva mai irascibilă... n-am reuşit, dovedindu-mi astfel încă o dată că sunt un om slab... am reuşit totuşi să reduc numărul ţigărilor de la 10-20 pe zi la 15-20 pe săptămână.
  • mi-am stabilit nişte priorităţi... nu-mi mai bat capu cu toate tâmpeniile, de ce să fac riduri pentru orice prostie?! (de aici nepăsarea pe care-o vedeţi voi?)
  • nu mai port la gât soarele primit cadou de la Mihai acum un an (aproximativ), port noul soare de la half.moon (e o schimbare care merită menţionată!)
  • nu mai merg zilnic în Taclale (am reuşit!)
  • văd multe filme şi petrec mult prea mult timp uitându-mă la Sex And The City (pentru a 1,2,3,4....? oară). Genial serial!
Şi atât văd eu. Dar... eh... nu-mi bat capu prea mult (nu, Paca şi half.moon, nu e adevărat că nu îmi pasă!!!!)



Trei anunţuri:
- concert Luna Amară pe 26 ianuarie în Taclale
- karaoke tot pe 26 ianuarie în Phoenix
- concert Compact pe 1 februarie în Phoenix
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino