vineri, ianuarie 04, 2008

home sweet home...not!


Şi am ajuns acasă. Vacanţă în Breza cu prietenii (printre care half.moon, LittleBro, Paca, Chris). Trebuia să mă întorc ieri, dar am rămas în Lehliu Gară o noapte pentru că erau drumurile închise, înzăpezite, chestii.

Frumoasă vacanţă. Moarte ficatului, cum s-ar zice. Am vizitat şi Braşovu, că, deh, vroiam la karaoke. Ajungem în Braşov, aflăm că Groove Garden e pe Republicii. Ft bine... Ne oprim la McDonalds, după care urmează vreo 2 ore de mers prin centru Braşovului. Într-un final, îngheţaţi, nervoşi, deja ţipând unii la alţii, găsim Groove Garden ascuns într-un colţ pe lângă care trecusem de foarte multe ori. Să cântăm!!! "Nu te supăra, ştii cumva când începe karaoke?" "Nu e seară de karaoke". MUUUUIEEEEE!!!! Ne-am mai învârtit prin oraş, cu două popasuri în Cafe de Paris şi în Oldies. Pe la 6 dimineaţa eram înapoi în Breaza.

Noaptea de revelion a fost... a fost! Eu am fost "Domnul DJ" şi "Bucătar şef". După ce ne-am bătut cu cârnaţi (urmeză poză cu Cârnaţu Şef cât de curând) am luat cina ca o mare familie :D Apoi s-a băut. half.moon şi Paca au fost cele mai party people, păcat că au murit foarte devreme. Eu am fost party people după insistenţele oamenilor ("DOOOOOMNU DIIIIIIIIIIGEEEEEEEEEEEEEEI REEESPEEEECT DOMNUUU DIIIIIGEEEEEI, DA BEA CU NOOOOOOOOI" spunea half.moon în timp ce arunca cu whiskey pe mine). Pe la 3-4 m-am dus până sus în cameră spunând că vreau să-mi odihnesc ochii. Acolo am rămas următoarele 12 ore.

Frumoase 6 (de fapt 7) zile. Am rămas cu multe amintiri frumoase, nişte riduri şi 14(?) bidoane de Timişoreana. Deci curând party ca să le bem şi pe-alea. O să revin cu poze.

2 păreri:

Pacutz on 4 ianuarie 2008 la 21:41 spunea...

frumos revelion de altfel. frumoasa raceala de dupa ;;)

Cristi on 5 ianuarie 2008 la 13:51 spunea...

si bataia cu spaghete unde-i?

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino