duminică, ianuarie 20, 2008

It's a hard life


După foarte mult timp, chiar ani, aş zice, m-am trezit la ora 7 30 fără să fie vorba de vreo plecare mult aşteptată cine ştie pe unde...

Alarma m-a trezit brutal. Speriată, uitându-mă în jur, căutând chestia care-mi strică somnul, mi-am amintit, încet încet, de ce mă trezesc aşa devreme. Drept urmare, m-am culcat la loc. Am fost trezită - în mod brutal din nou - de familie, a trebuit să mă ridic - în frig! - să merg în baie - în mai mult frig! - şi să plec spre liceu - mult prea mult frig!

La liceu am stat o oră degeaba (de fapt nu degeaba, ne-am distrat, am fumat şi-n baia băieţilor după un an jumate - n-am mai intrat acolo de când m-a prins Moraru şi mi-am luat anuar). Deeeci, timp de o oră am stat cu Paca şi Augustin în mare parte, plictisiţi, aşteptând să se termine odată marele eveniment şi anume olimpiada de engleză. Şi s-a terminat!

Am ieşi în curte la - încă o - ţigară. Râdeam noi cu Mihi şi "gypsy-style", apare şi Augustin... ne întreabă dacă mergem la Flash Mob. Aaaa! Chiar aşa! E 20, deci Flash Mob! Stăm, ne gândim... cum trebuia - insist, trebuia!! - să mergem să îmi iau eu cizme din Carrefour, am zis că nu, nu mai facem încă un drum... dar într-un final ne-am dat seama că sună bine. Curioase fiind deci de ce o să se întâmple, am decis să mergem. Deci am venit din Carrefour (unde mi-am luat cizme; cizmele erau într-o cutie mare, o cutie atât de mare încat nu incăpea în pungile lor...deci aveam în mână o pungă de Carrefour cu o cutie imensă în ea), am lipit nişte postere cu Roşia Montană, după care am văzut marea de oameni strânsă în faţă la Tomis... suuuper tare!
După ce am salutat cunoscuţii - mulţi! - m-am retras într-un colţ aşteptând... La un moment dat s-a auzit un om ţipând "FLASH MOOOB". Atunci s-au strâns cei 200 de oameni, am dat un tur de Tomis, după care am plecat acasă (eu, se pare că a mai fost o tentativă după plecarea mea). Mă... a fost ceva diferit, m-am distrat. Poze şi alte păreri pe http://www.constantablog.net/2008/01/20/ohhh-da/. Se pare că acolo se strâng toate :)

Mi-au plăcut foaaarte tare oamenii care se opreau şi se uitau speriaţi... şi moşuleţu care ne-a întrebat dacă e vreo conferinţă... şi tipu din faţa mea care a muşcat din sandwichul unui om din McDonalds... şi reporterii care mă tot întrebau "ce faceţi, ce vreţi?" "nimic!"
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino