duminică, ianuarie 27, 2008

earl grey, ciocolată caldă albă, expender, pierce de limbă, Ombladon...?


Sâmbătă dimineaţă, preselecţie teatru cu Paca. Puţin dezamăgite mergem să ne luăm ea expender flesh tunnel eu pierce-uri de limbă (să mi le bag în urechi...:(...). Luăm prânzul la mine, încercăm să ne îndesăm cerceii în urechi, mie îmi încape unu, ei nu-i intră expenderu flesh tunnelu aşa că îi cedez unu din pierce-urile mele.
Sâmbătă după-amiază; merg la Blogmeet. Am fost plăcut surpinsă, am discutat toţi între noi, am dezbătut toate temele propuse pentru Blogmeetu trecut. Aplauze Roxana şi ddumi! Foarte bună şi locaţia (nu ştiu exact de ce au criticat-o aşa mulţi). A fost fum, nu exagerat de mult zic eu, dar poate doar m-am obişnuit :-?? S-a scris mult despre asta, deci nu intru în detalii :D


Sâmbătă seara... chill cu Paca la ea. Bere, chiftele, ciocolată de casă, turtă dulce şi muzică.
A urmat concertul Paraziţii în Club Q. Long Island Ice Tea pentru toată lumea! Vodka cu suc de mere pentru toată lumea!
A fost primul concert Paraziţii la care am fost şi a fost foaaarte tare. Au început cu melodii de pe albumul nou, după au cântat de-alea de suflet :D Au cântat şi melodii de pe albumele solo. Eram în primul rând înconjurată de tot felul de oameni (cocalari şi piţipoance în mare parte), dar nu-i vedeam decât pe Paraziţii. Auzisem lucruri urâte de ei, dar au fost foarte de treabă. După concert am stat şi-am vorbit cu ei, am făcut poze cu amândoi(Ombladon şi Paca mi-au făcut împreună poză cu Cheloo... şi mersi Marius pentru poza cu Ombladon :D)...
Am râs, am băut, o seară reuşită deci!

5 păreri:

Anonim spunea...

Hey... crezi ca poti scrie o mica recenzie despre concert pentru www.ctlife.ro?

boboque on 28 ianuarie 2008 la 01:16 spunea...

ala e un flesh tunnel... un expander arata altfel :)

Anonim spunea...

ddumi nu ddumy :D pls..

Irina on 28 ianuarie 2008 la 10:23 spunea...

scuze

Anonim spunea...

np, Ms :D

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino