sâmbătă, ianuarie 19, 2008

branza


desi par un copil bine hranit, nu-i asa. m-am rugat de mama in cel plangacios mod din lume, cu cei mai puppy eyes de care sunt capabila, dar n-am primit nici macar un senvis. totusi, m-a indrumat spre frigiderul plin de bunatati: chiftele de-o saptamana, branza Feta la cutie si niscaiva lamai.
aleg branza. caut paine, nu e paine, gasesc totusi comoara dupa dulap, cam tare, am avut noroc oricum. o bag la prajit, dupa 20 de secunde incepe sa puta. cercetez, ma prind ca trebuie curatata tavita de la prajitor. execut vesela ca fac un bine familiei. in sfarsit, termin senvisurile, hotarasc sa ma bucur de pranzul meu la calculator, dar farfurii curate...din pwla si dastea.

... stau cu fundul de lemn in fata si cu Brenda peste mine. cu bucata mea de paine, am hranit un om si-un caine...

accept invitatie la o ciorba(de burta)

2 păreri:

valydo on 19 ianuarie 2008 la 17:54 spunea...

dar daca nu era nimic in frigider si nici paine nu era ce faceai?

Ligia on 19 ianuarie 2008 la 20:28 spunea...

scandal in primul rand...

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino