marți, mai 06, 2008

la Vama Veche...


Despre Vama Veche s-au scris randuri peste randuri, s-au difuzat imagini dintre cele mai bizare; a reiesit negresit, ca fiind un loc al desfraului, rauri de alcool, sex salbatic, teribilisme, grohaieli si jeg, mult jeg. O perspectiva incontestabila, ca simplu observator, dar e suficient o data numai sa te contopesti in multime ....
Nicaieri altundeva nu am simtit mai multa libertate. Pe ritmuri specifice, uitand de inhibitii, am dansat, fermecata, pana am cazut fara suflare in nisip. Nauca, am privit pentru prima data rasaritul, cel mai frumos din lume. In Vama Veche zace omul boem din fiecare dintre noi.

Bineinteles, nici 1 mai-ul acesta n-a facut exceptie. Noi am fost acolo:)
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino