luni, mai 19, 2008

vine vara, bine-mi pare...:p


...vine vara. Simt că vine vara! Şi mă uit şi pe calendar şi, da, în 12 zile e oficial vară :D:D:D

Destrăbălare, băutură şi femei, alea alea... Dar până atunci... Trebuie să rezolv o mare problemă.

Sunt sigură că nu sunt singura care trece prin asta. Azi dimineaţă, veselă, cu Soarele zâmbindu-mi din spatele geamului, dârdâind de frig că, deh, în casa mea încă mai e iarnă, am decis să caut pantalonii mei scurţi (pentru că în copilărie am fost grasă, ft grasă, atât de grasă încât mi se zicea Pisica Grasă, faptul că anul trecut am reuţit să îmi cumpăr o pereche de blugi extrem de scurţi în care să arăt ok a fost... realizarea vieţii mele!)! I-am găsit undeva în adâncul şifonierului... Şi atunci... trista constatare. Lipsa mişcării, mâncarea în exces, berea(!!!!!), şi-au spus cuvântul. Da, m-am îngrăşat atât de mult încât pantalonii mei scurţi nu se mai închid.Acum am găsit, deci, ceva care să mă motiveze: pantalonii scurţi. De azi înainte voi renunţa la troleu (că şi-aşa era să-mi iau iar amendă, dar, norocul meu, am reuşit să fug) şi voi merge frumuşel pe jos, fără vizitele săptămânale la fast-food-uri :( şiiii..... fără bere! Mă voi reapuca de vodkă :D

Revenind totuşi la ideea principală, vine varaaaaa!!!!!!! Party peopleeeee.... :D:D

2 păreri:

Anonim spunea...

Hola Irina,
I was just looking for blogs in Romenia, when I found by chance yours. it is a quite interesting one and very beautiful.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

Anonim spunea...

Iarna bei bere şi vara vodkă? :)) It all makes sense now.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino