duminică, mai 11, 2008

Fenomenul hi5


Apăsând pe statusurile oamenilor din lista mea de messenger am ajuns, inevitabil, pe renumitul, popularul, obsesivul chiar site Hi5. Răsfoind profilul domnișoarei pe al cărei status apăsasem am început să-mi pun anumite întrebări.

De ce majoritatea pozelor puse pe acolo sunt editate la greu? Am și eu profil de Hi5. Și pozele mele sunt editate, un contrast mărit, niște ochi roșii reparați... Dar sunt sigură că oricine îmi vede pozele mă recunoaște pe stradă!


Pe când ele (ei mai puțin, de obicei reprezentanții sexului masculin își acceptă defectele mai ușor decât femeile, asta sau își pun ochelari de soare mari, cât să le acopere fața, sau vestita freză emo - fără nici o aluzie la Chris :p) ajung la stadiul în care, în afara blurului care le transformă tenul de la eventual acneic la perfect, își aranjeză trăsăturile feței (nas, ochi)...


?!?!?!?!??!?!?

Ce-i în capul lor?

După îndelungi încercări de a găsi un răspuns, am ajuns la trei variante.


1. Vor să agațe. Așa e, păpusă, arăți ca o zână în poze. Agăți un țăran băiat, îți lasă un comment de-ăla de care îți place ție, faceți schimb de iduri, vă cunoașteți mai bine până când te scoate la o prăjitură. Atunci ce faci? Nu, fondul de ten nu funționează la fel de bine ca despeckleul. O să vadă că ești urâtă, de fapt, și toată munca ta a fost în zadar. Mă rog, poți avea noroc să fie și el urât și să vă acceptați unul pe altul așa cum sunteți... urâți! Mmmm, ce bine sună, începutul perfect al unui basm contemporan...


2. Vor să arate lumii că au descoperit Photoshop-ul (asta pentru cele care își editează singure pozele). Foarte bine, mămică, păcat că-și irosești talentul pe siteuri de-astea. Dacă tot te pasionează chestiile ăstea, du-te și tu măcar pe deviant... Cât despre cele care încă nu au învățat să manevreze Photoshop-ul, dați un search pe google, găsiți un tutorial și spor la lucru!


3. Vor să se simtă frumoase. Ok! Vă înțeleg. Genul de fete de care s-a făcut\se face mereu mișto că-s urâte. Asta e șansa lor să primească niște complimente... chit că majoritatea sunt de la tipi de 40 de ani din Uzbekistan, tot complimente sunt...


Gândiți-vă, deci, de două ori înainte să puneți poze foaaarte diferite de realitate pe siteuri deastea. E ca atunci când o femeie fără sâni își pune în sutienul cu push-up pernuțe cu silicon și șosete. Când o dezbraci dezamăgirea e maaaare...

1 păreri:

Anonim spunea...

Uite şi partea amuzantă: www.pitzipoanca.org şi www.cocalari.ro
Enjoy.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino