miercuri, mai 28, 2008

Vaccin pentru virgine


Zilele astea a mea bunica a tot primit telefoane de la medicul de familie care recomanda cu insistenta vaccinul anti cancer de col uterin pentru mine. La randul ei, bunica a inceput sa o preseze pe mama sa se grabeasca sa mi-l faca, iar toata familia a intrat in alera. ok, ok, inteles, e sanatatea mea, dar, in afara ca mie imi suna absurd "vaccin anti cancer", doar nu o sa-mi spuneti ca e epidemie...

Am aflat intr-un final ce si cum se petrece: acest vaccin se administreaza doar virginelor si fiecare zi prezinta pericolul de a-mi incepe viata sexuala fara sa fiu vaccinata, precum cainii. Ha! Si pe net scrie asa: " Vaccinul este disponibil in farmaciile din toata tara si se adreseaza in special tinerelor cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani care nu si-au inceput viata sexuala" . Care "tanara de 26 de ani nu si-a inceput viata sexuala" sufera de boli mai grave decat cancerul, cum ar fi bilibizdroci pe creier, devieri comportamentale acute, frigiditate sau uratenie la gradul de hidosenie. Mai departe, daca intereseaza pe cineva despre vaccin gasititi aici.

Cat despre mine... pentru prima oara imi voi infrunta familia, si le voi explica cu constiinta impacata ca, daca ar fi fost pastila, i-as fi manajat tinand-o sub limba, dar asa, din motive obiective, nu voi permite sa fiu intepata de trei ori degeaba. Si daca tot nu inteleg, ma vad obligata sa utilizez cuvinte de genul sex salbatic, orgii, sange pe tate, femei in pwla goala, pwla-n pizda etc.

Pe ce lume traiesc doctorii din ziua de astazi, oare?

5 păreri:

Anonim spunea...

cancerul e provocat de un virus => se poate preveni cu un vaccin :)

Ligia on 29 mai 2008 la 02:05 spunea...

asta m-am lamurit, altele-s dubioase...

Cristi on 29 mai 2008 la 22:18 spunea...

da, e dubios sa nu fii virgina si sa faci un astfel de vaccin. :) :-"

PurpleGreenEye on 29 mai 2008 la 23:42 spunea...

fuarte faniii:))))

boboque on 31 mai 2008 la 17:13 spunea...

Probabil ar trebui să facă o campanie de branding... "Serul adevărului". Aţi belit-o fetelor. Ipotetic vorbind, eu i-aş propune lu' fii-mea sa facă vacinul doar ca să văd cum îi pică faţa. >:)

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino