marți, aprilie 29, 2008

bagaj de vama veche


Sunt la a treia pauza de cand indes chestii in valiza si realizez cu stupoare ca mai am atatea de bagat si prea putin spatiu. Desi intotdeauna am cel mai mare rucsac(tata s-a oferit sa-mi puna "toarte la dulap"), de fiecare data am imprumutat chestii de la cate un baiat, din mana lui de lucrusoare mi-a dat si mie.

Totusi, partea buna e ca am invatat din experientele anterioare, iar de data asta LittleBro s-a dus in Bazar si mi-a cumparat papuci din cauciuc pentru baie(si ar fi bine sa luati asa ceva dupa voi daca nu vreti sa luati ciuperci- care se trateaza prin balaceala picioarelor in propria urina- ca `tusa Ivona, grije mare!); eu am achizitionat sapunuri pereche, lui verde cu castraveti si ceai, iar mie roz cu trandafiri si smantana. Pe lista de chestii indispensabile sunt si incarcatorul de telefon si prosoapele si minimum doua perechi de incaltari(daca se rup??).

Orisicum, noaptea asta va trece usor, la resedinta paka, apoi vamos a la vama, party people chestii. Dar nu uitati! 50% din reusita unei plecari conta intr-un bagaj complet si perfect utilat.


 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino