duminică, aprilie 20, 2008

Cele mai frumoase flori...


Am ajuns în această minunată seară, dintr-o întâmplare, la concertul Negura Bunget din Epoca Metalelor. Nu sunt fană Negura Bunget. De fapt cred că în seara asta am ascultat pentru prima oara muzica lor. Nu am avut curiozitatea pentru că black metal-ul nu e chiar genul meu... Dar concertul a fost... reuşit. Nu, nu am avut o mare revelaţie, nu am devenit o fană a "grohăielilor". Dar sună ok, iar atmosfera era... woooow...

Înghesuială (mi-am dat seama ce loc spaţios e Taclale), căldură (desigur, pletoşii care făceau furii erau un fel de ventilatoare ...unele violente)... Dar oamenii se simţeau bine! :D




Şi pentru că e deja duminică, deci Floriile... La mulţi ani tuturor floricelelor... Să fiţi fericiţi şi iubiţi >:D<

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino