sâmbătă, martie 29, 2008

Da!


Deşi s-a tot scris de karaoke, nu pot să mă abţin :D

Suuuuuuuuuuuuper tare, nu se compară cu ce era în Phoenix, multă lume (mă rog, e Taclale mic, nu garantez că erau mai mulţi decât sunt în Phoenix de obicei), atât de multă încât se stătea pe jos şi pe lăzi de bere :) S-a cântat (toată lumea vroia să cânte, se urcau... ne urcam câte 3-4, dar am fost avetizaţi că dacă nu venim pe rând scena va ceda), s-a dansat (pe mese chiar!) s-a băut toată vodka din bar (beţivilor, a trebuit să beau coniac!!) şi s-au spart cam juma din pahare din câte am văzut. Băieţii au cântat bine, au fost de treabă şi au dat premii (chiar aşa, Şerban, îmi aştept carameaua :-w) şi ne-au cântat la sfârşit Smells like teen spirit, melodia cerută de toaaată lumea, moment în care a început adevăratul dezmăţ.

Şi, după multe încercări eşuate pe la seri de karaoke de prin diverse părţi, am reuşit să cânt! De două ori chiar!! Am cântat cu Paca Rape me, apoi Hit me baby one more time. Am şi dovezi, ne-a făcut poze Hybrid, dar din păcate încă nu le am. De îndată ce le primesc le voi posta.

Mai aşteptăm karaoke în Taclale :D

P.S. Nu uitaţi de concertul caritabil Florin Chilian de luni din Phoenix. Biletul costă 50 lei, nu ştiu exact unde găsiţi, probabil acolo.

4 păreri:

Şerban on 31 martie 2008 la 18:39 spunea...

Poti sta linistita, o sa-ti dau carameaua cu prima ocazie.

Ma bucur ca v-a placut, formatia Supermassive s-a distrat de minune :)

Disi on 2 aprilie 2008 la 08:39 spunea...

tehehe nici eu nu mi-am primit carameaua :(
ni s-au promis multe banane next time :D:D:D

Şerban on 2 aprilie 2008 la 22:41 spunea...

Pai o sa cumpar 3 kile de banane si va dau d-alea :))

hybrid4u on 5 aprilie 2008 la 11:29 spunea...

serbane mai bine le dai caramelele. sunt mai multe :)))
bananas are kinky.

acum m-am prins de ce banane.
naughty naughty.

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino