duminică, martie 09, 2008

Acțiune - Reacțiune


Oricărei forţe de acţiune i se opune o forţă egală şi de sens contrar, numită reacţiune. Așa zice Newton! Mare om Newton ăsta...



Am tot lăudat eu weekendu că vaaai ce distracție a fost, cel mai tare weekend din ultimele câteva luni. Desigur, au apărut niște probleme, locul unde trebuia să mergem inițial și anume Pulse era plin, mesele toate rezervate (da, domnii mei, chiar erau rezervate). Am umblat (pe jos noi) prin cam toate barurile din oraș, am obosit, am înghețat, am sunat la Andrei sa ne spună cât țin deschis în Taclale... drept urmare am rămas acolo... pentru că o parte din grupul mare care se strânsese se deplasa cu mașina, au decis să încerce în Phoenix, unde au și rămas de altfel. Am vorbit la telefon, toate bune și frumoase, nu ne-am făcut griji, că, deh, ce motive aveam?

Daaar după seara minunata și distractivă, na și reacțiunea! Se pare că o parte din prietenii noștri (întâmplător cine nu mă așteptam) s-au cam supărat pe mine și Paca. Problema mea e că nu știu de ce! Că era Pulsu plin? Ne cerem scuze! Că era 8 Martie și toate localurile pline?

Țin să precizez că noi n-am organizat nimic. Am ieșit sâmbătă seara, am aflat târziu că vor veni ceva mai mulți decât ne așteptam... Deci nu văd de ce atâta agitație cu posturi răutăcioase...:)

Pupici și pace!

P.S.: chris, vezi ca ai uitat sa scrii niște nume cu literă mare ;) ce să zic, pueril :))

1 păreri:

Cristi on 10 martie 2008 la 20:41 spunea...

uite ca nu am uitat sa le scriu. stii tu, imi pare rau.

pup!

 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino