marți, octombrie 30, 2007

note!


Cand un om are status "not at my desk"(cu variantele "nu-s", "away", chiar si antipaticul "dnd" ), se subînţelege:
  • sunt in cu totul alta parte si chiar dacă as vrea, mă aflu in imposibilitatea de a-ti raspunde;
  • sunt în fata calculatorului imi aleg singur oamenii cu care vreau sa vorbesc, deci din nou nu e rost sa mă abordezi, as putea fi nesimtita;
  • sunt in fata calculatorului dar fac cu totul altceva, cum ar fi sa mă uit la un film de pe canapea, iar tu, deschizandu-ma, vei face sa apară o fereastra mare deasupra filmului(bine, poate e si vina mea ptr ca nu stiu sa setez, dar asta nu scuza intrusul);
  • e altcineva la calculator cum ar fi părinţii, din nou ideea de a te baga în seama e proastă;
  • cel mai puţin probabil, sunt la calculator, dar am uitat statusul(nu miza pe asta).
 

Turtle Blues Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino